اخبار داغ

یادداشت؛

ترور دیده‌بان‌های انقلاب، شیوه تاریخی منافقین

ترور دیده‌بان‌های انقلاب، شیوه تاریخی منافقین
منافقین و مخالفین بی انصاف و معاند جمهوری اسلامی ایران که غالباً وصل به دشمنان خارجی ملت ایران هستند بخاطر ناتوانی از ترور فیزیکی جبهه انقلاب به ترور شخصیت اندیشمندان انقلابی تغییر روش دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابوالقاسم خسروی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به چرایی تخریب چهره های جبهه انقلاب پرداخت و نوشت: چرا در شرایط حساس شخصیت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران آماج تهمت و افترا  قرار می‌گیرند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

چرا تأمل نمی‌شود که منافقین و مخالفین بی انصاف و معاند جمهوری اسلامی ایران که غالباً وصل به دشمنان خارجی ملت ایران هستند بخاطر ناتوانی از ترور فیزیکی جبهه انقلاب به ترور شخصیت اندیشمندان انقلابی تغییر روش داده‌اند؟

,

شهید همت: هر موقع در مناطق جنگی راه رو گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد همان جبهه خودی است

,

چرا پناهیان ترور شخصیت می شود

,

محرم امسال مانند گذشته حرفهایی از استاد پناهیان شنیدیم که باورمان نمی شد تبدیل به گفتمان اجتماعی بشود، آنقدر این روشنگری ها مهم بودند که صاحبان زر و زور و تزویر با تمام قوا به مقابله با آن آمدند از لیبرال‌ها و غرب زده های داخلی تا منافقین و شبکه های معاند همچون ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی و....

,

پناهیان رزمنده عرصه جهاد کبیر در کنار دیگر همسنگران و  دیده بانان گفتمان انقلابی مطالبی مطرح کرده که منطقه ممنوعه لیبرال‌های مرعوب غرب بود

,

ارتباط مجاهدین خلق با بازرگان آنقدر است که بازرگان آنها را فرزندان خود نامیده است

,

طبق مستندات ثابت شده گروهک تروریستی فرقان که سپهبد قرنی را ترور کرد شاخه نظامی مجاهدین خلق بوده

,

چه عوام و  زمینه هایی باعث شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شد

,

در کنار این روشنگری های عالمانه حضور چندین و چند هزار نفره جوانان حزب‌اللهی و تحصیل‌کرده در مجالس سخنرانی آقای پناهیان نمونه محرم امسال و سابقه درخشان حضور ایشان در جبهه‌های نبرد ۸ سال دفاع مقدس
و دفاع تمام قد و همیشگی از مبانی اسلام و انقلاب در شرایط حساس (نمونه فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88) و... باعث شد دست به تخریب این چهره برجسته انقلاب بزنند.

,
,

رهبری  و هدایت موسسه بیان معنوی توسط حجت الاسلام پناهیان از ۱۴ سال پیش با تلاش جمعی از جوانان انقلابی  و نخبه‌های حوزه و دانشگاه، با هدف گسترش فرهنگ و معنویت ناب، و نشر نکات موثر تربیتی،  به صورت کاملا مردمی فعالیت تاثیر گذار دارد و بدون تردید این موسسه مردمی و خود جوش خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی شده است

,

این نقش موثر و ماندگار کینه عمیق دشمنان بیرونی و دنباله‌های درونی آنان را علیه پناهیان برانگیخته است و از آنجا که تاب مقابله با مواضع ایشان و یا پیشگیری از فعالیت انسان‌ساز این اندیشمند انقلابی را ندارند به شایعه‌پردازی و ترور شخصیت او روی آورده اند.

,

از آغازین سالهای دهه ۷۰ تا کنون، یک چهره معمم، با بیانی نافذ و ادبیاتی مردم فهم و خواص پسند در محافل دانشگاهی و بر صفحه تلویزیون ظاهر می شود و برنامه اش مخاطبان بسیاری را در تمام گروههای سنی و فکری جامعه پیدا کرده؛ دانشگاهیان و حوزویان، سبک صحبت و استنادات تاریخی و روایی او را می پسندند. پناهیان سالهاست که در میان خانواده ها نیز نامی آشناست و به عنوان یکی از سرداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نقش ایفا می کند.

,

دشمنان انقلاب اسلامی، سالهاست که در منجلاب ذهنیشان، قصد سرنگونی و به خیال خام خود براندازی دارند که با عنایات خداوند متعال و توجهات اهل بیت علیهم السلام و به مدد بیداری و بصیرت مردم و رهبری حکیمانه رهبری معظم انقلاب خوب می دانند چهل سال است حریف اسلام ناب محمدی صلی الله نمی شوند؛ لذا از جهل مرکب جریان فتنه و انحراف برای مقاصد خود استفاده می کنند.

,

برای همین است روزی حضرت آیت الله مصباح یزدی، روز دیگر استادازغدی و یا حاج محمود کریمی ... را سیبلِ تیرِ کج‌ فهمی‌شان قرار می‌دهند امروزهم روز خطیب توانا انقلاب اسلامی استاد پناهیان را!

,

آنچه جای تاسف و درد دارد وجود یک اشکال راهبردی در جبهه انقلاب است و آن اینکه وقتی یکی از رجال و فحول انقلابی آماج تهمت و توهین قرار می گیرد، دوستان انقلابی به جای پاسخ و رفع شبهه و کمک رسانه ای برای دفع تهمت، خودشان تبدیل به بخشی از جریان نشر تهمت می شوند.

,

به عنایت خداوند پناهیان، بی پناه نیست، عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی از او مهر تاییدی بر درستی مسیر پناهیان  است و انشاء الله در زمره مجاهدان و سربازان ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف باشند

,

در پایان حدیثی از امام صادق علیه السلام یادآوری می شود:

,

اگر کسى سخنى را بر ضد مۆمنى نقل کند و قصدش از آن ، زشت کردن چهره او و از بین بردن وجهه اجتماعى اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد، خداوند او را از ولایت خود خارج مى کند و تحت سرپرستى شیطان قرار مى دهد؛ ولى شیطان هم او را نمى پذیرد! (الکافی ج2 ص 358)

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه