اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی:

علت افزایش ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در استان مشخص شود

علت افزایش ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در استان مشخص شود
شجاعی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در وضعیت خوبی به لحاظ ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونایی ندارد، گفت: باید علت افزایش ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در استان مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمد علی شجاعی،استانداز خراسان شمالی در ستاد استانی کرونا اظهار کرد: علت های ابتلا، فوت و بستری را پیدا کنیم و با همافزایی ادارات متولی مشخص شود که در کجا به خوبی عمل نشده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

وی خطاب به مدیران متولی گفت: با خروج از جلسه نسبت به موضوع بی تفاوت نباشیم بلکه به عنوان مدیران استان بر کاهش تعداد مبتلایان و فوتی ها اثر بگذاریم.

وی با اشاره به آمارهای دانشگاه علوم پزشکی استان مبنی بر افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در بین بانوان استان اظهارداشت: دلیل اینکه تعداد ابتلای بانوان استان به بیماری کرونا نسبت به مردان بیشتر است باید علت یابی و اطلاع رسانی شود .

,
,
,

شجاعی افزود: رعایت پروتکل ها در مراسم های مذهبی استان و در هیات ها در دهه اول محرم خیلی خوب بود و این نکته با حضور در تعداد زیادی از هیئت ها مشهود بود.

,

نماینده عالی دولت در استان در خصوص رعایت کمتر پروتکل های بهداشتی در ناوگان شهری خواستار رفع هر چه سریعتر این موضوع شد.

,

وی ادامه داد: کارگروهی متشکل از ناجا ، سپاه، اطلاعات، سازمان های مرتبط با مراسمات مذهبی و گردشگری تشکیل شود تا با ارائه اطلاعات دقیق، بتوان تصمیم گیری درستی انجام داد.

,

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان خراسان شمالی در بحث کرونا، تاکید کرد: با این وجود نمی شود کار را تعطیل کرد زیرا با تعطیلی یک فعالیت اقتصادی شاید دیگر شرایط احیای آن فراهم نشود .

,

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دانشگاه علوم پزشکی و‌هلال احمر استان نسبت به دریافت واکسن آنفولانزا اقدام کنند تا با توجه به محدودیت های توزیع در این موضوع استان عقب نیفتد .

,

وی خاطر نشان کرد: اکیپ بازرسی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی استان تقویت شود و در صورت کمبود نیروی دانشگاه های علوم پزشکی، هر دستگاه یک نفر را معرفی کند تا کمبود نیرو جبران شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه