اخبار داغ

رئیس صد و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد:

نمایندگان مجلس باید شعارهای خود را تحقق بخشند

نمایندگان مجلس باید شعارهای خود را تحقق بخشند
موحدی زاده گفت: نمایندگان مجلس که با شعار بهبود معیشت مردم به مجلس راه یافته‌اند باید شعار خود را تحقق بخشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حمیدرضا موحدی زاده، رئیس صد و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز هشت سال دفاع مقدس این بود که این ماهیت دفاعی داشت و این ماهیت باعث شد افکار عمومی هم در داخل و هم خارج کشور حق را به ما بدهند و البته سازمان ملل هم روزهای آخر جنگ اعترافی کرد ولی دیرهنگام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطر نشان شد: حفظ دستاورد عظیم هشت سال دفاع مقدس به این امر وابسته است که مسئولان بتوانند کارایی دولت و نظام را در ساختن کشور اثبات کنند و ما نیز باید در این امر تمام تلاش خود را بکنیم و اگر بخواهیم جمهوری اسلامی را حفظ کنیم باید به دل مردم نفوذ کنیم.

,

وی یادآور شد: ۲۵ شهریور آغاز هفته ارتباطات و میراث فرهنگی است، در نظریه مک لوهان رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال میراث فرهنگی از نسلی به نسل دیگر دارند. اهمیت میراث فرهنگی زیاد است اما باید تأکید کنیم که در گذشته باقی نمانیم و موانع رشد و توسعه شهرها را از میان برداریم. مبانی میراث نباید بازدارنده پیشرفت شهرها شود.

,

موحدی زاده با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس که با شعار بهبود معیشت مردم به مجلس راه یافته‌اند باید شعار خود را تحقق بخشند، گفت: انتخابات شوراها یکی از انتخابات آزاد است که با یک دیدگاه محدودکننده ای دارند شکل می‌گیرد که نظارت بر انتخابات شوراها را از مجلس بگیرند و به یک کمیته ملی بسپارند.

,

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: رأی مردم در این حالت چه می شود این تصمیمات ممکن است در کوتاه‌مدت موافق نظر طرح کنندگان باشد اما در درازمدت مشکل‌ساز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه