اخبار داغ

با حضور مسئولین برگزار شد:

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سرپل ذهاب

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سرپل ذهاب
جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه ، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز , محبت جمالی نیا امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در شهرستان سرپلذهاب برگزار شد، اظهار داشت: امروزه قداست و طهارت بسیج مرهون ایثار و شهادت طلبی های شهدا و بسیجیان مخلص دوران دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز , ,

وی افزود: امروزه استراتژی دفاعی و تهاجمی براساس مبانی کلاسیک و علوم نظامی تعریف می شود اما در دفاع مقدس نیروی انسانی با عنصر ایمان پیش می رفت و در دنیا درخشش چشمگیری داشت.

,

فرماندار سرپلذهاب گفت: برای پی بردن به عمق فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس باید جلوه ها و یادگارهای آن دوران را همچون وصیت نامه ها ،خاطرات و نوشته ها ،مقرها و سنگرها،مناطق عملیاتی و محورها و رمزهای عملیات را مورد بررسی قرار دهیم و به عمق ارزشهای به جای مانده از ایثارگران این مملکت اسلامی پی ببریم .

,

وی ادامه داد: ما باید بدانیم که مسئولیت انقلاب بر دوش مااست ،و اگر براثر سستی و کاهلی انقلاب  ضربه بخورد گویی اسلام ضربه خورده است.

,

وی تاکید کرد: با زنده نگه داشتن آرمان شهدای بزرگی همچون صیاد شیرازی ها ، حاج قاسم سلیمانی ها باید در مسیر شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گام برداریم و سبک زندگی، رفتار، اراده و جرأت بی همتای آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

,

وی تصریح کرد: باید درخت تنومند پرچم سه رنگ که یادآور ایستادگی،مقاومت و رشادت های رزمندگان ما درجبهه های حق علیه باطل است را بالا نگه داریم.

,

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب نیز در ادامه این جلسه، گفت: تجدید بیعت با امام و شهدا در محافلی که به اسم شهدا برگزار می شود بار مسئولیت انسان را چند برابر می کند لذا اگر فاصله ای بین ما و شهدا وجود دارد باید آنرا از بین ببریم و با شهدا بیعت کنیم تا زندگیمان انقلابی شود.

,

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: امروز اقتدار، امنیت و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام است.

,

وی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و لذا هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت و آرمانهای انقلاب است که باید بیشتر به مصداق و مفهوم آن عمل کنیم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه