اخبار داغ

ویدئو؛

ظرفیت نخبگانی باید در افزایش بهره‌وری باید به کار گرفته شود

ظرفیت نخبگانی باید در افزایش بهره‌وری باید به کار گرفته شود
برای داشتن جامعه‌ای رو به توسعه، ضمن استفاده از ظرفیت علمی و نخبگانی، شکل‌گیری تعاملی قوی، تعریف‌شده و نظام‌مند بین سه حوزه حاکمیت، بخش‌خصوصی و بخش مدنی یک ضرورت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید یوسف میراحمدی عضو جامع نخبگان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و مرکز رشد علم و پژوهشی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: اختراعاتی را که انجام داده‌ام در زمینه‌های برق و الکترونیک است که 6 دستگاه در این زمینه طراحی کرده‌ام و 20 اختراع من ثبت شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,


کمک داروی کاملاً گیاهی درمان کرونا، پماد گرفتگی عضلات و تسکین در مفاصل کاملاً گیاهی، آتل رگ‌گیری کودکان آنتی باکتریال با کیفیت بالا، شیلد جلو پوشش و کامل پوشش، دستگاه تست و تعمیر ترمز هیدرولیکی خودرو، دستگاه تست برق و سنسور خودرو ولتاژ 6 تا 24 ولت، دستگاه تست خط ADSL، دستگاه تست آفتامات دینام خودروهای سبک و سنگین ، دستگاه تست و تعمیر استپر موتور، دستگاه تواولینگ تصویربرداری، دستگاه کربن کابلی، ترمزالکترونیکی، دستگاه ضدعفونی کامل فردی، دستگاه ضدعفونی دست و کفش (در محل های ورودی)، دستگاه ضد عفونی کامل خودرو، دستگاه میکسر و پر کن محلول ضدّ عفونی و ... از جمله اختراعات این مخترع چهارمحالی است.

,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه