اخبار داغ

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا شهر تبریز مطرح کرد؛

دلالی املاک به نام سرمایه‌گذاری!/ بهترین پروژه‌های شهر مسکوت مانده است

دلالی املاک به نام سرمایه‌گذاری!/ بهترین پروژه‌های شهر مسکوت مانده است
محمدزاده گفت: پروژه‌هایی داریم که فقط زمین خالی آنها میلیاردها تومان ارزش دارد اما افرادی که از راه درست هم انتخاب نشده‌اند به نام سرمایه‌گذار بهترین پروژه‌ها را گرفته و بعد از علم کردن چند ستون آن را رها کرده و حالا در آمریکا و آلمان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم محمدزاده در گفت‌وگو با آناج در خصوص میزان سرمایه‌گذاری در تبریز طی سالهای گذشته اظهار داشت: واقعیت این است که در سالهای گذشته چیزی به نام سرمایه‌گذاری رخ نداده است؛ سرمایه‌گذاری به این معناست که یک شخص، نهاد یا ارگانی با سرمایه‌گذاری در یک جا آن را به نحو احسن برسانند اما اینکه یک ملک یا زمین را واگذار کنید،نامش سرمایه‌گذاری نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به تخلفات گسترده به نام سرمایه‌گذاری در شهر گفت: پروژه‌هایی داریم که فقط زمین خالی آنها میلیاردها تومان ارزش دارد اما افرادی که از راه درست هم انتخاب نشده‌اند به نام سرمایه‌گذار بهترین پروژه‌ها را گرفته و بعد از علم کردن چند ستون آن را رها کرده و حالا در آمریکا و آلمان هستند.

,

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا با بیان اینکه این کار نامش سرمایه‌گذاری و حتی شهرفروشی نیست، عنوان کرد: در اطراف میدان فهمیده پروژه‌هایی هستند که چندین ستون بالا برده و همانطور رها کردند. جالب است که قرارداد هم به نفع آنها بسته شده که با این نوع به اصطلاح سرمایه‌گذاری‌ها مخالفم. 

,

وی در خصوص در اختیار قرار دادن برخی املاک قیمتی به افراد خاص توضیح داد: اگر این املاک ملک پدری ما بود آن را اینطور در اختیار شخصی قرار می‌دادیم که 30 سال دستمان را در حنا بگذارد؟ پرونده‌های زیادی را بررسی کردم و متاسفانه بادید گفت که به جای رسمایه‌گذاری، سرمایه سوزی شده است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که سرمایه‌گذاری واقعی انجام شود.

,

محمدزاده با بیان اینکه برخی سرمایه‌گذاران واقعی آماده همکاری هستند،گفت: سرمایه‌گذاری که در چندین شهر مانند ارومیه و تهران سرمایه‌گذاری کرده و گردش مالی‌اش میلیاردها تومان است، سرمایه‌گذار واقعی است نه کسی که صورت مالی‌اش مثلا پنج میلیارد است و می‌خواهد پروژه 500 میلیاردی در دست بگیرد.متاسفانه اتفاق افتاده که طرف به اسم سرمایه‌گذاری آمده و یک زمین مشارکتی با شهرداری گرفته و پروژه را درحالت مسکوت نگه داشته و بعدا خواسته که ملک را بفروشد که شهرداری جلوی آن را گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه با آغوش باز پذیرای سرمایه‌گذار واقعی هستیم، عنوان کرد: هدف مشترک ما و شهردار تبریز این است که سرمایه‌گذار واقعی برای شهر جذب کنیم نه اینکه با دادن املاک به برخی افراد به نام سرمایه‌گذار برای خودمان دوست و رفیق پیدا کنیم، سرمایه‌گذاری یعنی بازی برد_برد و ما به دنبال این نوع سرمایه‌گذاری هستیم.

,

عضو شورای شهر تبریز در پایان خطاب به سوءاستفاده کنندگان از نام سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری خاطرنشان کرد: کسانی که بخواهند سرمایه‌های شهرداری را زیر سوال ببرند باید بدانند که سازمان بازرسی و نهادهای امنیتی روی آنها زوم کرده‌اند و ما هم نمی‌گذاریم سرمایه شهر به دست دلالان بیافتد و این املاک را از گلویشان بیرون می‌کشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه