اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

برنامه‌های هفته دفاع مقدس متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود

برنامه‌های هفته دفاع مقدس متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه در دوران ویروس کرونا قرار گرفته ایم برنامه های هفته دفاع مقدس امسال در چهارمحال و بختیاری متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛  سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه قرارگاه استانی رزمایش مواسات و کمک مومنانه ؛ اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری در ارتباط با مواسات و کمک های مومنانه خوشبختانه تا کنون کارنامه درخشانی داشته است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه کمک های مومنانه به صورت روزانه در سراسر شهرستان های این استان جمع آوری شده است تصریح کرد: ما رزمایش کمک مومنانه را در هفته دفاع مقدس و هفته آخر صفر در این استان داریم.

سردار اکبری در بخش دیگر از صحبت های خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و  بیان داشت: امسال بخش اعظمی از برنامه های دفاع مقدس مرتبط با مواسات و کمک مومنانه است.

وی  گفت: با توجه به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس شرایط ایجاد نمی کند آن اقداماتی که در طی سال های گذشته انجام می گرفت امسال هم انجام شود ،  در این راستا با ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و مجموعه ی سپاه در نظراست همزمان با هفته دفاع مقدس با رزمایش مواسات و کمک مومنانه در خدمت ایتام و نیازمندان باشیم.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) به کمک های هیأت رزمندگان اسلام در رزمایش همدلی اشاره کرد و ادامه داد: امروز هم یادگاران دوران دفاع مقدس، رزمندگان اسلام  که در دوران دفاع مقدس حضور  فعال داشتند و مردانه با دشمنان اسلام مبارزه کردند به عنوان هیئت رزمندگان اسلام در سطح استان چهارمحال وبختیاری بالغ بر 6 هزار بسته معیشتی تهیه، بسته بندی و به دست نیازمندان رساندند.

وی  عنوان کرد : در نظر داریم با شروع 31 شهریور ، رزمایشی به صورت تلفیقی از کمک های مومنانه و امکانات و تجهیزات نظامی را به نمایش بگذاریم و در صدد هستیم تا پایان ماه صفر کمک های مومنانه  ادامه داشته باشند تا بتوانیم به یاری اقشار مختلف مردم  عزیز استان که با شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند ، بشتابیم .


وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ما در هر زمانی که باشد در کنار نیازمندان و آسیب دیدگان هستند گفت: در سراسر استان تمام کسانی که از ویروس کرونا آسیب دیده اند و همچنین افراد ضعیف جامعه شناسایی و کمک های مومنانه را به دست آن ها می رسانیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه