اخبار داغ

نماینده مردم خرم آباد در مجلس:

پروژه‌های نیمه کاره لرستان با جدیت پیگیری می‌شود/تهاتر اموال دانشگاه برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد

پروژه‌های نیمه کاره لرستان با جدیت پیگیری می‌شود/تهاتر اموال دانشگاه برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد
ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان نیمه کاره نیایش خرم آباد فعال می شود که برای تکمیل آن تهاتر اموال دانشگاه در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک مهرداد ویسکرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان نیمه کاره ۵۱۵ تختوابی نیایش خرم آباد به دلیل نوسانات قیمت و سایرمشکلات عملیات اجرایی آن، متوقف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برای فعال شدن این پروژه و تکمیل برای در اختیار گرفتن شهروندان، از پروژه نیمه کاره بازدیدی صورت گرفت و پیگیری های لازم برای حل مشکل انجام شد.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری های لازم قرار شد دوباره این پروژه فعال شود و قراگاه خاتم در هفته جاری اقدامات لازم را برای فعال سازی پروژه انجام دهد، همچنین دانشگاه علوم پزشکی هم قرار شد صورت وضعیت و تعدیل پروژه را انجام دهد و لیست املاکی را که حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است و برای تهاتر در نظر گرفته شده را آماده نماید و به قرارگاه خاتم معرفی کند.

,

وی عنوان کرد: دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت نیز دستور دادند ضریب قرارداد از ۱٫۲ به ۱٫۳ ارتقا یابد و آیتم های ضررده اصلاح شود تا هر چه سریعتر این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

,

ویسکرمی بیان کرد: علاوه بر این، از وزارت بهداشت یک لیستی از تجهیزات بیمارستانی برای استان در نظر گرفته شده است تا در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان ها قرار گیرد.

,

وی با اشاره به طلب قرارگاه خاتم در پروژه زیر گذر گلدشت اظهار داشت: قرارگاه خاتم مبلغ زیادی به واسطه زیر گذر گلدشت طلب دارد اما قول دادند که اگر ۵۰ میلیارد از پول برگردد، ۲۰ میلیارد از این مبلغ صرف بیمارستان می شود.

,

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های نیمه کاره با جدیت پیگیری می شوند و تلاش داریم تا با اولویت بندی پروژه ها تکمیل و با بهره برداری از آنها مشکلات برطرف گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه