اخبار داغ

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه :

توهین غربی ها به رسول اکرم نشان از درماندگی آنان در مقابل اسلام دارد

توهین غربی ها به رسول اکرم نشان از درماندگی آنان در مقابل اسلام دارد
حجت الاسلام علی بهمنی, مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه گفت: توهین غربی ها و اروپایی ها به رسول اکرم(ص) و دیگر شعائر اسلام نشان از استیصال و درماندگی آنان در مقابل اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی بهمنی در گفتگو با امروله، ضمن محکوم کردن توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) اظهار داشت: اگر امروز می بینیم که غربی ها و اروپایی ها با کمال وقاحت به رسول اکرم (ص) و دیگر شعائر اسلام توهین می کنند این نشان از استیصال و درماندگی آنان در مقابل جهان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین شهرستان صحنه در ادامه تاکید کرد: حمایت رییس جمهور خبیث فرانسه از این اقدام رذیلانه نمونه ای از رکود غرب وحشی در عصر جاهلیت است و با  این اقدامات به دنبال فرافکنی هستند.

,

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاریخ تکرار می شود و  همانطوری که در جریان جنگ «احزاب» فرماندهی پیامبر(ص) نجات بخش سپاهیان اسلام از هر گزند گردید، امروز هم فرماندهی امام خامنه ای نسخه نجات بخش اسلام، انقلاب، جبهه مقاومت و تشیع از تمام هجمه های زمانه است.

,

حجت الاسلام بهمنی با تاکید بر اینکه توهین به رسول اکرم(ص) نتیجه عکسی برای غربی ها و دین ستیزان خواهد داشت، بیان کرد: بی گمان توهین و هتاکی به رسول خدا(ص) شاید در یک برهه بسیار کوتاه برای دشمنان دین خدا یک برگ برنده به نظر برسد، ولی بی شک همین توهین ها خود باعث ایجاد کنجکاوی جوانان اروپایی برای شناخت شخصیت واقعی پیامبر (ص) خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: لذا همین توهین ها و هتاکی ها علیه اسلام نه تنها مانع موج اسلام گرایی نخواهد شد، بلکه برنامه دشمنان دین خدا در پروژه دین ستیزی و اسلام هراسی را در هاله ای از ابهام فرو خواهد برد.

,

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومین (ع) صحنه در پایان سخنان خود گفت: طبق وعده صادق خداوند متعال در قرآن کریم، جهان در نهایت در دستان اهل ایمان و توحید خواهد بود، بنابراین این تحرکات مذبوحانه دشمنان اسلام به ویژه صهیونیست ها هیچ گاه نمی تواند به جایگاه رفیع اسلام ضربه ای وارد کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه