اخبار داغ

با مصوبه جدید سازمان بهزیستی صورت گرفت؛

افزایش ۳۱ درصدی شهریه مهدکودک‌ها در سال جاری

افزایش ۳۱ درصدی شهریه مهدکودک‌ها در سال جاری
براساس مصوبه جدید سازمان بهزیستی کشور شهریه مهدکودک ها نسبت به سال گذشته با افزایش 30 درصدی روبرو شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان کریمیان در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: براساس مصوبه بهزیستی کشور ۳۱ درصد شهریه مهدکودکها نسبت به سال قبل افزایش یافته که در استان لرستان نیز این میزان افزایش اعمال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا، مهدهای کودک با شرایط خاصی فعالیت دارند و همه پروتکل های بهداشتی در مهدهای کودک اجرا می شود و تعداد کودکان در مهدها با توجه به شرایط کرونا در همان منطقه است.

,

معاون بهزیستی لرستان تصریح کرد: از ۲۳ تیرماه بازگشایی مهدهای کودک آغاز شد ولی در استان استقبالی برای مهدهای کودک صورت نگرفته و درصد کمی از مهدهای کودک با تعدادی از کودکان فعال هستند.

,

کریمیان با اشاره به تسهیلات کرونا گفت: تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان برای مهدهای کودک که از کرونا متضرر شده بود در نظر گرفته شد که تعدادی از مهدها که شرایط لازم را داشتند این تسهیلات را دریافت کردند.

,

وی با اشاره به واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش بیان کرد: قرار شد که آموزش و پرورش متولی مهدهای کودک شود و بحث واگذاری مهدها به آموزش و پرورش مطرح است که هنوز تعیین تکلیف نشده است.

,

معاون بهزیستی لرستان با اشاره به افزایش شهریه مهدهای کودک افزود: در استان لرستان بیش از ۳۰۰ مهدکودک وجود دارد که با توجه به سن کودکان برنامه های آموزشی برای آنها در نظر گرفته می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه