اخبار داغ

کارگردان کرمانی:

کمبود سینما موجب حذف این محصول مهم فرهنگی از سبد خانواده‌ها می‌شود/ هنر هفتم باید به عنوان تفریح در ویترین اجتماع قرار گیرد

کمبود سینما موجب حذف این محصول مهم فرهنگی از سبد خانواده‌ها می‌شود/ هنر هفتم باید به عنوان تفریح در ویترین اجتماع قرار گیرد
امین شجاعی با تأکید بر اینکه شهر کرمان حداقل نیازمند هفت سینما است، گفت: سینما به غیر از کارکرد فرهنگی، کارکرد تفریحی نیز دارد و باید تلاش کنیم که سینما را به عنوان تفریح در ویترین اجتماع قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین شجاعی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه سه سینما فعال و دو سینما مخروبه در سطح شهر کرمان وجود دارد، گفت: ایجاد سینماهای متعدد به عنوان یک کار فرهنگی بسیار مهم است؛ چرا که با این اقدام  می توانیم مردم را نسبت به مسائل فرهنگی مصرف گراتر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارگردان کرمانی با تأکید بر ساخت سه سینما دیگر در سطح شهر ابراز کرد: از خیابان آزادی به سمت بالای شهر و از چهارراه ارگ به سمت پائین شهر، سینمایی وجود ندارد و افراد با تمکن مالی می توانند به نقاط دیگر شهر بروند و فیلم ببینند؛ اما شاید دیدن فیلم در سینما از سبد مردم در مناطق پائین شهر به دلیل عدم تمکن مالی خارج شود.

,

وی با بیان اینکه دیدن فیلم در تلویزیون و سینما کاملا متفاوت است، عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم که شرایط جذب مخاطبین برای حضور در سینماهای شهر کرمان مناسب نیست و ما باید ساخت سینما را در سطح شهر ادامه دهیم و به این مسئله دامن بزنیم تا شاید مخاطبین بیشتری جذب سینما شود.

,

شجاعی با تأکید بر اینکه شهر کرمان حداقل نیازمند هفت سینما است، تصریح کرد: سینما به غیر از کارکرد فرهنگی، کارکرد تفریحی نیز دارد و در شهری مانند کرمان که تفریح خانواده ها به بیرون نشینی در پارک ها تقلیل پیدا کرده است، باید تلاش کنیم که سینما را به عنوان تفریح در ویترین اجتماع قرار دهیم تا این مهم را نیز انتخاب کنند.

,

این کارگردان کرمانی در پاسخ به این سوال که آیا می توان از ظرفیت دو سینما مخروبه شهر کرمان در راستای کار فرهنگی استفاده کرد، گفت: سال ۸۹ از سالن سینما نور به عنوان استودیو برای ضبط یک برنامه تلویزیونی استفاده کردیم و بعد از آن پیگیر بودیم که این کار برای برنامه های تلویزیونی دیگر ادامه پیدا کند، اما آن سال به دلیل اختلاف بین دستگاه ادامه اجازه فعالیت داده نشد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه