اخبار داغ

توزیع ۸۰ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند فراهان

توزیع ۸۰ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند فراهان
مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) فراهان گفت: در طرح «مهر تحصیلی» ۸۰ بسته بین دانش آموزان نیازمند شهرستان فراهان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام موسوی، مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) فراهان در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش گفت: زمینه تحصیل علم و دانش باید برای همگان به طور یکسان فراهم شود و کودکان نیازمند نیز باید در کنار سایر دانش آموزان به امر تحصیل بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در طرح «مهر تحصیلی» ۸۰ بسته مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان فراهان توزیع می شود، این بسته های لوازم التحریر و وسایل آموزشی در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش از موقوفه خدیجه سراج حجازی با محوریت کمک به تحصیل دانش آموزان کم برخوردار فراهان توزیع می شود.

,

موسوی ارزش هر بسته مهر تحصیلی را یک ‌میلیون و ۶۰ هزار ریال دانست و اظهار کرد: امید است این کمک گره گشای بخشی از مشکلات این دانش آموزان باشد تا آنها نیز بتوانند به تحصیل در کنار سایر دانش آموزان بپردازند.

,

مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) با اشاره به فعالیت های این مرکز گفت: این مرکز فعالیت خود را کمتر از یک ماه گذشته با سه واحد قرآنی، فرهنگی و اجتماعی آغاز کرده است.

,

وی افزود: در این مدت برنامه های فرهنگی از جمله پویش نصب پرچم حسینی، رزمایش مواسات و توزیع بسته های مهر تحصیلی از جمله برنامه های شاخص این مرکز بوده است.

,

موسوی با اشاره به فعالیت های واحدهای این مرکز اظهار کرد: در واحد اجتماعی این مرکز، مشکلات و آسیب های اجتماعی شهرستان احصاء و با کمک کارشناسان برای رفع این مشکلات اقدام می شود و در واحد قرآنی هم به دنبال رونق فعالیت های قرآنی در شهرستان هستیم و همه این فعالیت ها و اقدامات عمل به فرمایش رهبری است که فرمودند؛ «امامزادگان باید به قطب فرهنگی جامعه تبدیل شوند».

,

مدیر مرکز افق امامزاده احمدبن علی(ع) گفت: برپایی خیمه های معرفت و برپایی نمازجماعت از برنامه های فرهنگی امامزاده است و به مناسبت های ماه صفر و اربعین حسینی هم برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته و مراسمات باشکوهی را با همراهی خیرین و مردم شهرستان در جوار این امامزاده برگرار می کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: این مرکز در راستای فعالیت های خود نیازمند همراهی و مشارکت مردم، خیرین و ارگان های شهرستان است و از پیشنهادات و نظرات ارزنده درراستای پیشرفت و توسعه فعالیت های این نمرکز استقبال می کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه