اخبار داغ

در نشست استاندار و مجمع نمایندگان استان همدان با معاون اول رئیس جمهور مطرح شد؛

همدان کارگاه کار و تلاش است/تاکید بر وحدت و همدلی با هدف خدمت بیشتر به مردم

همدان کارگاه کار و تلاش است/تاکید بر وحدت و همدلی با هدف خدمت بیشتر به مردم
نشست استاندار همدان و اعضای مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور عصر روز دوشنبه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ اسحاق جهانگیری در نشست استاندار و مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به نقش پراهمیت دولت و مجلس در اداره کشور گفت: انسجام و همدلی میان قوای سه گانه لازمه حل مشکلات مردم است و می تواند مردم را به آینده کشور امیدوار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه درک مشترک دولت و مجلس از مشکلات کشور برای یافتن راهکارهای مناسب برای حل چالش های پیش روی کشور بسیار راهگشاست، خاطرنشان کرد: تدوین بودجه سال آینده کشور فرصت بسیار مناسب و خوبی برای به تفاهم رسیدن دولت و مجلس بر سر مسایل کلان اقتصادی کشور خواهد بود و انتظار می رود این تفاهم نقش موثری در حل مشکلات و مسائل ایفا کند.

,

, ,

جهانگیری در ادامه از استان همدان به عنوان یکی از استان های پراهمیت و پایتخت تاریخی و تمدنی کشور یاد کرد و گفت: استان همدان از ظرفیت های گسترده در بخش گردشگری و کشاورزی برخوردار است و خوشبختانه در سال های اخیر بخش صنعت نیز در این استان فعال شده است.

,

گزارش عملکرد استاندار همدان از وضعیت استان در دیدار با معاون اول رئیس جمهور

, گزارش عملکرد استاندار همدان از وضعیت استان در دیدار با معاون اول رئیس جمهور, گزارش عملکرد استاندار همدان از وضعیت استان در دیدار با معاون اول رئیس جمهور,

در این جلسه شاهرخی استاندار همدان نیز گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف و پروژه های متعدد در دست اجرا ارائه کرد و گفت: این استان همانند کارگاهی بزرگ است که در گوشه و کنار استان کار و فعالیت در زمینه های مختلف جریان دارد.

,

وی همچنین گزارشی از میزان ابتلا و بستری های ناشی از شیوع کرونا ارائه کرد و افزود : خوشبختانه میزان بستری، ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا در استان همدان پایین تر از میانگین کشور بوده که این به دلیل رعایت فاصله اجتماعی از سوی مردم و بهبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان بوده است.

,

, ,

نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه هر یک به صورت جداگانه گزارشی از مسایل و مشکلات مختلف استان و حوزه های انتخابیه خود ارائه کردند و خواستار نگاه ویژه دولت برای برطرف کردن چالش ها و نواقص در استان شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه