اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرپل ذهاب:

مرحله اول جشن عاطفه‌ها در سرپل ذهاب برگزار می‌شود/ برپایی 41 پایگاه ثابت و سیار

مرحله اول جشن عاطفه‌ها در سرپل ذهاب برگزار می‌شود/ برپایی 41 پایگاه ثابت و سیار
علی اکرم منصوری, مدیرکمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری مرحله اول «جشن عاطفه‌ها» در شهرستان خبر داد و گفت: جشن عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه در یک پایگاه ثابت و ۴۰ پایگاه سیار برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکرم منصوری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ,  با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها از ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه برگزار می‌شود، گفت: باتوجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی، با رویکرد تأمین نیازهای دانش آموزان نیازمند ، مرحله اول این جشن همزمان با سراسر کشور در یک پایگاه ثابت و ۴۰ پایگاه سیار در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می‌شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب گفت: در مرحله نخست جمع آوری کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه ها طبق برآوردهای اولیه بیش از ٤٦٠ میلیون تومان کمک نقدی وکالاهای غیرنقدی از طرف مردم نوعدوست و خیرجمع آوری شد.

وی افزود: برگزاری این جشن بعد معنوی و فرهنگی و روانی آحاد مردم را تحت تاثیر قرار داده و در جهت انتقال فرهنگ نوع دوستی حائز اهمیت است و تنها ارزش مادی آن ملاک نخواهد بود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد که سه هزار و ۴۰۰ خانوار آن در قالب هشت هزار و ۷۶۴ تن، زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه