اخبار داغ

مدیر عامل آب و فاضلاب لرستان:

۲۶ طرح آبرسانی در لرستان به بهره برداری می رسد

۲۶ طرح آبرسانی در لرستان به بهره برداری می رسد
کرم وند، مدیر عامل آب و فاضلاب لرستان گفت: 26 طرح آبرسانی در لرستان با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرم وند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در ۳۰ شهریور ماه امسال ۲۶ طرح آبرسانی در استان لرستان در ۲۶ روستا به بهره برداری می رسد که همزمان در پنج استان کشور از جمله لرستان تعدادی طرح افتتاح می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: این طرح ها در شهرستان های بروجرد، الیگودرز، دورود، خرم آباد، پلدختر و دلفان به بهره برداری می رسد که شامل خطوط انتقال آب، حفر چاه، احداث مخزن، حصارکشی است.

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: برای بهره برداری ازاین پروژه ها ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده و ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

,

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این تعداد طرح ۱۶ هزار مشترک جدید از شبکه آب آشامیدنی سالم در روستاها بهره مند می شوند عنوان کرد: عملیات اجرایی طرح های آبرسانی روستایی از سه سال پیش آغاز شده و شهریور ماه امسال به بهره برداری می رسد. با افتتاح این طرح ها تعداد مشترکین روستایی به ۱۵۰ هزار مشترک در استان افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه