اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

تبلیغ آزادانه فیلم سینمایی جدید بازیگر ضدانقلاب

تبلیغ آزادانه فیلم سینمایی جدید بازیگر ضدانقلاب
به تازگی اکران آنلاین «گیلدا» با تبلیغات ویژه برای بازیگر ضد انقلاب شروع شده؛ بازیگری که در توییت ها و پست های خود در فضای مجازی، بارها و بارها عناد و لجاجت خود را با نظام به اثبات رسانده است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داستان تکرای بی تدبیری و عناد برخی سلبریتی ها؛ البته در این مورد بهتر است بگوییم «نفهمی و لجاجت»...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «نفهمی و لجاجت»,

برخی سلبریتی های وطنی در پی اتفاقات مشابه ثابت کرده اند به جای اینکه در کنار هم وطنان بیگناه، مظلوم و داغدار باشند، برعکس با لجاجت و نفهمی، اصرار دارند که مدافع تمام قد اغتشاشگران، زورگویان و برهم زنندگان امنیت مردم باشند.

,

فردی شرور که سابقه مزاحمت برای نوامیس مردم و شرارت های او بر همگان آشکار بوده، اقدام به قتل و «سلاخی» فردی بیگناه می کند. پرونده قتل او بررسی و حکم قصاص او اعلام و اجرا می شود. همین کافی است تا همان سلبریتی های مغرض، با برنامه شروع به هشتگ سازی در فضای مجازی کرده و بازی #اعدام_نکنید #قصاص_نه را شروع کنند. بازی که بارها و بارها در موارد مشابه از سوی آن ها تکرار شده است.

,


مهناز افشار، بازیگر ایرانی که ماه هاست در خارج از کشور زندگی می کند و در این مدت به عنوان داور در مسابقه استعدادیابی «پرشین گات تلنت» mbc متعلق به عربستان سعودی حضور داشته، در فضای مجازی بارها و بارها با توییت ها و پست های خود حاشیه سازی کرده و عناد و لجاجت خود را با نظام به اثبات رسانده است.

,
, mbc,

, ,

خانم بازیگر در اوج راهپیمایی اربعین و شور و وحدت شیعیان در این حرکت ملی – مذهبی که شعار « حب الحسین یجمعنا» در فضای مجازی بیداد می کرد، با توییت و هشتگ « حب الیران یجمعنا»، احساسات بسیاری را به بازی می گیرد و شروع به حاشیه سازی می کند و بعدها توییت می زند که منظور من چیز دیگری بوده « بنده در وظیفه ملی حمله تروریستی در اهواز را محکوم می‌کنم و یک‌ماه بعد تصمیم می‌گیرند آن را به اربعین ربط دهند.»

,

هشتگ بازی های افشار در دفاع از کسانی که به دلیل شرارت، امنیت مردم را به بازی گرفته و قتل و غارت کرده اند، تمامی ندارد. یک بار در دفاع از سه نفر شرور و اغتشاگر که حکم اعدام آن ها از طرف مقام قضایی اعلام شده و این بار برای نوید افکاری که فردی بیگناه را سلاخی کرده است.

,

, ,

, ,

, ,

با وجود تمامی این حواشی، اکران آنلاین فیلم سینمایی «گیلدا» با بازی مهناز افشار به تازگی شروع شده و پلتفرم های منتشر کننده این فیلم، در تبلیغات خود سعی در حضور متفاوت این خانم بازیگر در این فیلم دارند و در پوسترهای خود تبلیغات زیادی برای افشار کرده اند. تبلیغاتی نظیر «مهناز افشار در پنج نقش متفاوت! » و پوستری که به خانم بازیگر تعلق دارد.  

, «گیلدا», «مهناز افشار در پنج نقش متفاوت! »,

, ,

, ,

, ,

مهناز افشار با تمام حاشیه هایی که با اعتقاد انجام داده، نباید انتظار همراهی و حمایت نهادهای رسمی و فرهنگی از حضور او در سینما و اکران فیلم هایش را داشته باشد و انتظار می رود که «فیلیمو» با حساسیت بیشتری نسبت به تبلیغات فیلم های در حال اکران خود عمل کند.

, «فیلیمو»,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه