اخبار داغ

استاندار زنجان:

سهم زنجان از بزرگراه‌های کشور کمتر از یک درصد است

سهم زنجان از بزرگراه‌های کشور کمتر از یک درصد است
فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان گفت: در زمینه بزرگراه‌ها سهم استان زنجان کمتر از یک درصد است که ضروری است به این موضوع توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در شورای ایمنی راه‌هان اظهارداشت: نقشه راه استان زنجان در همه ابعاد مدیریتی تنظیم و در حال اجرا است که در زمینه راه‌های استان نیز این نقشه راه تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات استان زنجان در مسیر منتهی به قیدار و محورهای روستایی ثبت شده است، افزود: باید اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های ایمنی راه در این مسیر انجام شود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به سهم 8 درصدی زنجان از سهم آزاد راه های کشور، بیان داشت: در زمینه بزرگراه‌ها سهم استان زنجان کمتر از یک درصد است که ضروری است به این موضوع نیز توجه شود.
,
 
,
استاندار زنجان برضرورت اختصاص 100 درصدی اعتبار برای اجرای پروژه‌های مهم راه استان زنجان تاکید کرد و گفت: تقویت امکانات پلیس راه‌های استان زنجان نیز که در حال حاضر بیش از ظرفیت خود فعالیت می‌کنند، ضروری است.
,
 
,
حقیقی با بیان اینکه تقویت اورژانس و هلال احمر استان کمک شایانی به حل مشکلات این دو سازمان می‌کند، افزود: در خصوص عدم توجه پیمانکار زنجان – تبریز به تعهدات خود قوه قضائیه نیز وارد عمل شده و تذکرات جدی به پیمانکار این پروژه داده شده است.
,
 
,
وی برضرورت حل مشکل روشنایی آزاده راه زنجان – قزوین تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 50 نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان وجود دارد که نیازمند اختصاص اعتبار لازم برای رفع این نقاط است.
,
 
,
استاندار زنجان ارتقای راه‌های اصلی به چهار خطه را از مهمترین اقدامات در کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: در صورت اختصاص اعتبار لازم این پروژه‌ها اجرایی و به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
حقیقی گفت: در صورت اختصاص اعتبار لازم نقشه راه‌های استان زنجان نیز عملیاتی شده و شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه