اخبار داغ

اردل، شهرستان وعده‌ها؛

کلنگ‌هایی که بر زمین می‌ماند/ از وعده‌های تو خالی مسئولان تا رنج نا تمام مردم اردل

کلنگ‌هایی که بر زمین می‌ماند/ از وعده‌های تو خالی مسئولان تا رنج نا تمام مردم اردل
پروژه مرکز درمانی تامین اجتماعی شهرستان اردل یکی از مطالبات چندین ساله مردم است که دوسالی است فقط کلنگ زنی می شود و تاکنون هیچکدام از وعده های مسئولین برای آغاز به کار این پروژه عملی نشد و در حد شعار باقی ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ آغاز به کار هر دولت در هر کجای دنیا با برنامه‌ریزی‌های گوناگونی همراه خواهد بود؛ برنامه‌هایی که در راستای تحقق اهداف در مدت زمان روی کار بودن آن دولت است و براساس برنامه چهار ساله‌ای که طراحی کرده‌اند، به اجرا در خواهد آمد.
اما گاهی مشکلاتی در مسیر حرکت به سمت این اهداف، دولت و دستگاه‌های اجرایی را از تکمیل پروژه‌ها باز می‌دارد و پروژه‌هایی نیمه تمام روی دست دولت می‌گذارند؛ پروژه‌هایی که عمده آنها با مشکلات مالی مواجه می‌شوند و در میانه راه به دلیل کمبود بودجه، نیمه کاره می‌مانند.

دولت‌ یازدهم و دوازدهم هم که ریاست آنها را حسن روحانی برعهده داشته است هم از این امر مستثنی نبوده و در کنار به اتمام رساندن و افتتاح هزاران طرح، تعداد زیادی طرح‌ را، چندی پس از کلنگ زنی، نیمه کاره رها کرده است تا شاید روزی در دولتی دیگر به آنها رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,

,
, ,
 
,
دوسال پیش پنج شنبه ۲۱ تیرماه  97   مرکز درمانی تامین اجتماعی شهرستان اردل با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهر اردل و مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد اما این پروژه فقط یک کلنگ زنی  نمادین بوده  و تاکنون هیچکدام از وعده های مسئولین برای آغاز به کار این پروژه عملی نشد.
,

,
, ,
 
,
مسئولان به پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بی توجه هستند
, مسئولان به پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بی توجه هستند,
 
,
کورش اسدی  یکی از معتمدین شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گلایه از مسئولین استانی نسبت به بی‌توجهی به  پروژه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اردل  گفت: دوسال است که درمانگاه تامین اجتماعی  شهرستان اردل  کلنگ زنی شد و تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفت.

اسدی افزود: کلنگ زنی این پروژه  فقط یک وعده توخالی بود و در عمل برای تکمیل این پروژه هیچ گامی برداشته نشده و تحقق آن برای مردم اردل و به  رویاهای تاریخی تبدیل شده است.

وی  بیان کرد:انتظار می‌رود مسئولین به وعده‌هایی که داده‌اند عمل کنند زیرا مردم در در تمام صحنه‌ها  ثابت کردند که دوستار انقلاب و میهن خود هستند و اکنون نوبت مسئولین است که ثابت کنند پیگیر مطالبات مردم و رفع مشکلات آنها می‌باشند، خواسته ما از مسئولین این است که واقعا اگر وعده‌ای دادند به آن وعده هم عمل نمایند و فقط شعار ندهند.
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,

,
, ,
 
,
تا کنون عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شروع نشده است
, تا کنون عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شروع نشده است ,
 
,
محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین  نیوز با بیان اینکه احداث درمانگاه تاکین اجتماعی یکی از خواسته های چندین ساله مردم شهرستان اردل بوده است افزود:دوسالی است که کلنگ مرکز درمانی تامین اجتماعی شهرستان اردل به زمین زده شد.

کیانی افزود:جلسات متعددی  در این خصوص برگزار شد حتی در طول هفته چندین بار تماس تلفنی با مدیر درمان تامین اجتماعی استان داشتیم  ولی متاسفانه تاکنون عملیات اجرایی احداث این درمانگاه شروع نشد و مردم این شهرستان از این وضعیت به شدت گلایه مند هستند و انتظار داریم مسئولین مربوطه چاره ای برای این وضعیت بیندیشند.
, جهانبین  نیوز,
,
,

,
, ,

مرکز درمان تامین اجتماعی آماده هرگونه خدمت رسانی به شهرستان اردل است

, مرکز درمان تامین اجتماعی آماده هرگونه خدمت رسانی به شهرستان اردل است ,

محمود جاوید مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این خصوص اظهار داشت: در تاریخ  23 دیماه 97 به مدیریت درمان تامین اجتماعی اعلام شد که موافقت لازم برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان  اردل صورت گرفته که با توجه به تعدات شهرستان مبنی  به زمین رایگان  در تاریخ 24 دیماه 97 به فرماندار شهرستان اردل اعلام کردیم که اقدامات لازم برتی واگذاری زمین به مدیدرت درمان تامین اجتماعی برای احداث درمانگاه صورت گیرد اما اقداماتی در این راستا صورت نگرفت.

وی بیان کرد: مدیریت درمان اجتماعی استان مجددا از فرماندار شهرستان اردل درخواست داشتند که پیگیر واگذاری ریمن باشند که بالاخره در تاریخ  19 تیرماه 99  قرارداد واگذاری زمین داده شد  و در حال  منتظر  پاسخ حقوقی سازمان برای آغاز به کار عملیت اجرایی این پروژه هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:در این فاصله دوماهی که زمین واگذار شد مدیریت درمان برای عملیات اجرایی مرکز درمان تامین اجتماعی شهرستان اردل فعال بوده و آماده هرگونه خدمت رسانی به مردم شهرستان می  باشیم.

به گزارش جهانبین نیوز ؛ مسئولین لازم است هرچه سریعتر نسبت به ساخت درمانگاه تامین اجتماعی تصمیمات لازم را گرفته و هرچه زودتر این پروژه که نیاز اساسی و اصلی مردم است را به اتمام برساند.

 

,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه