اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی؛

‍ رئیس جدید دادگاه عمومی درگزین معارفه شد

‍ رئیس جدید دادگاه عمومی درگزین معارفه شد
طی مراسمی با حضور قائم مقام دادگستری استان ، امام جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه قضایی ، نظامی و انتظامی شهرستان، زنگنه بعنوان رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان درگزین معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در مراسم معارفه رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان درگزین، علی اصغر ناظری پور فرماندار این شهرستان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه مردم کشور و شهرستان گفت: طی یک سال اخیر که از ایجاد شهرستان درگزین می گذرد، دستگاه قضایی در مسیر توسعه و پیشرفت درگزین، همراهی و همدلی خیلی خوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در ادامه افزود: درگزین در حال توسعه و فضاهای اقتصادی به سرعت درحال فعال شدن هستند و بعضا ممکن است این روند با موانعی روبه رو شود که نیاز است دستگاه قضایی در عملیات عمرانی پروژه ها و همچنین در توسعه زیر ساختها و اصلاح و توسعه خطوط انتقال انرژی، همراهی و مساعدت لازم را انجام دهد.

,

وی گفت: فضای همدلی و همراهی در شهرستان درگزین حاکم است و همکاری و مساعدت مردم و مسئولین در پیشرفت درگزین ، جای قدر دانی فراوانی دارد که با این فضا شهرستان از بسیاری از تنگناها و مشکلات عبور و به سرعت در حال پیشرفت است.

,

در ادامه جلسه حجت الاسلام ربیعی امام جمعه شهرستان از فضای همدلی و همراهی ایجاد شده در شهرستان تقدیر کرد و گفت: انشاءالله ورود رئیس جدید دادگستری به جمع مردم ولایتمدار شهرستان مایه خیر و برکت در شهرستان باشد.

,

حجت الاسلام احمدوند، قائم مقام دادگستری استان همدان نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:مسئولین قضایی باید صبور باشند و صبوری یکی از ویژگی های بندگان با اخلاص خداوند است.

,

وی گفت : حضور آقای ناظری پور و سایر مسئولین در مناطقی همچون شهرستان درگزین که به تازگی ارتقاء یافته که فراهم کردن امکانات و زیر ساختها کار بسیار دشوار و حقیقتا یک جهاد است ، قطعا اجر و قرب ویژه ای دارد.

,

در پایان از خدمات جناب آقای بهرامی پور تقدیر و آقای زنگنه بعنوان رئیس جدید دادگاه عمومی شهرستان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه