اخبار داغ

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با دانا؛

خبر پذیرش مردان در رشته‌ زنان و زایمان صحت ندارد

خبر پذیرش مردان در رشته‌ زنان و زایمان صحت ندارد
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر " پذیرش مردان در رشته‌ زنان و زایمان در آزمون دستیاری!" را تکذیب کرد و گفت: پذیرش مردان در رشته‌های زنان و زایمان صحت ندارد و این خبر نتیجه اشتباهی راهبردی بوده است.
[

حسینعلی شهریاری،در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص خبری که در گفت و گو با یک متخصص زنان از "ورود مردان به رشته‌ زنان و زایمان در آزمون دستیاری!" خبر داده بود، گفت: این خبر نتیجه اشتباهی راهبردی بوده است.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اضافه کرد: این خبر را تکذیب می‌کنم؛چرا که دانشگاه‌های علوم پزشکی ما در سراسر کشور مجاز به پذیرش دانشجوی مرد در رشته زنان و زایمان نیستند و اساسا قانون اجازه چنین عملکردی به دانشگاه ها نداده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورود مردان به رشته‌ زنان و زایمان در آزمون دستیاری!",
,
,
در شرح خبر یاد شده آمده است :
,
" متخصص زنان از پذیرش مردان به رشته زنان در آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت انتقاد کرد.
, " متخصص زنان از پذیرش مردان به رشته زنان در آزمون دستیاری تخصصی وزارت بهداشت انتقاد کرد.,
 
,
مرضیه طالبیان متخصص زنان درباره موضوع ورود مردان به رشته های زنان و زایمان در آزمون دستیاری اظهار داشت: متاسفانه در آزمون امسال شاهد پذیرش مردان در رشته‌ زنان و زایمان هستیم.
, مرضیه طالبیان متخصص زنان درباره موضوع ورود مردان به رشته های زنان و زایمان در آزمون دستیاری اظهار داشت: متاسفانه در آزمون امسال شاهد پذیرش مردان در رشته‌ زنان و زایمان هستیم.,
 
,
وی عنوان کرد: این موضوع بر خلاف مصوبه مجلس هست و وزارت بهداشت باید در این زمینه پاسخگو باشد، برداشت ما این بود که این اتفاق احتمالا سهوی باشد اما متاسفانه شاهد هستیم که در برخی از شهرها پذیرش در این رشته فقط زن و در برخی شهرها هم زنان و مردان هستند.
, وی عنوان کرد: این موضوع بر خلاف مصوبه مجلس هست و وزارت بهداشت باید در این زمینه پاسخگو باشد، برداشت ما این بود که این اتفاق احتمالا سهوی باشد اما متاسفانه شاهد هستیم که در برخی از شهرها پذیرش در این رشته فقط زن و در برخی شهرها هم زنان و مردان هستند.,
 
,
متخصص زنان افزود: متاسفانه امروز مهلت انتخاب رشته به پایان خواهد رسید و وزارت بهداشت باید در این زمینه اقدامات کافی را انجام دهد."
, متخصص زنان افزود: متاسفانه امروز مهلت انتخاب رشته به پایان خواهد رسید و وزارت بهداشت باید در این زمینه اقدامات کافی را انجام دهد.",
 
,
شایان ذکر است که پیگیری خبرنگار دانا از سایر مسئولان و متولیان امر پذیرش دانشجو در آزمون دستیاری هنوز به نتیجه نرسیده است و به محض نیل به نتیجه اخبار کامل‌تری از این تناقض منتشر خواهد شد. 
,

انتهای پیام / 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه