اخبار داغ

با پیگیری نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی؛

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به ملایر/سفر نمایشی نباشد

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به ملایر/سفر نمایشی نباشد
هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین وزیر جهاد کشاورزی در روزهای آتی به شهرستان ملایر سفر خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با پیگیری ها و دعوت حجت الاسلام آزادی خواه، هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه معاونین وزیر جهاد کشاورزی، برای بازدید از محصولات کشاورزی، باغات انگور، آلبالو، گردو، قنوات و ظرفیت های ویژه زراعت، طرح ویژه فراز و هم اندیشی در راستای توسعه کشاورزی و آبخیزداری شهرستان ملایر و پیگیری مطالبات کشاورزان، در روزهای آتی به شهرستان ملایر سفر خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در حالی رسانه های مجازی وابسته به حجت الاسلام آزاد یخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر این حضور را برای اولین بار عنوان کرده اند که در آبان ماه سال ۹۳ اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان ملایر از برخی پروژه های عمرانی ملایر بازدید و در کمیته برنامه ریزی ملایر شرکت کردند.

,

وضعیت مجتمع های آبرسانی، مشکلات مسکن مهر کمیته امداد، تکمیل تصفیه خانه از مهمترین پروژه های بررسی شده در آن سفر بودند.

,

نکته قابل توجه در سفر کمیسیون عمران به ملایر مشکلات بودجه ای پروژه های جاده ارتباطی ملایر-خنداب، خط انتقال آب سد کلان به ملایر، تقاطع کنار گذر ملایر و تصفیه خانه ملایر بود که پس از گذشت ۶ سال از آن سفر هنوز بسیاری از این پروزه ها مطرح شده به بهره برداری نرسیده اند.

,

حضور مسئولین مختلف و بلندپایه کشوری در نقاط مختلف همواره یکی از اصلی ترین خطوط خبری برای هر نماینده است که پیگیری حضور آنان را داشته است و به عنوان یکی از زرومه های کاری خود از ان نام می برد.

,

با توجه به حضور حجت الاسلام آزادی خواه در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی علی رغم انتقادات مطرح شد به حضور وی در این کمیسیون این سفر به شهرستان انجام می شود و دارای ره آوردهای خوبی برای شهرستان باشد.

,

گاهی مصوبات این سفرها در کاغذها باقی مانده و فقط هرینه هایی به شهرستان تحمیل می کنند که امید است سفر کمیسیون کشاورزی به ملایر باعث رفع مشکلات و محدودیت های شهرستان بخصوص در بخش کشاورزی شود و فقط شاهد یک سفر تزئینی نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه