اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله توان کافی برای حل مشکلات را دارند

گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله توان کافی برای حل مشکلات را دارند
مسعود کاظمی, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله و رشد متوازن محلات توان کافی برای حل مشکلات را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از امروله،  مسعود کاظمی از طرح های گروه های جهادی سطح شهرستان صحنه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امروله,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در حاشیه این دیدارها عنوان کرد: طبق فرمایشات رهبری امروز به جوان مومن، انقلابی و پای کار نیاز داریم و امید است این روحیه بیش از پیش در بین جوانان ما نهادینه شود.

وی ادامه داد : مردم به بسیج و گروه‌های جهادی، اعتماد کامل دارند و در امر محرومیت‌زدایی با آن‌ها مشارکت می‌کنند.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: امروزه بسیج با استفاده از توان گروه‌های جهادی تخصصی خود، کار با کیفیت و مطلوب به مردم ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد حل مسئله و رشد متوازن محلات، توان کافی برای حل مشکلات در حوزه های مختلف دارند، گفت : جهادگران در این عرصه‌ها از هیچ گونه تلاش و تعامل فروگذار نخواهند کرد.

 کاظمی عنوان کرد : در راستای حمایت از محرومین و محرومیت زدایی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صحنه تعداد 27 منزل مسکونی 50 متری در روستاهای محروم ساخته شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه