اخبار داغ

معاون دانشگاه پیام نور زنجان:

رویدادهای مختلف دانشگاه پیام نور به صورت مجازی برگزار می‌شود

رویدادهای مختلف دانشگاه پیام نور به صورت مجازی برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: رویدادهای مختلف دانشگاهی اعم از علمی، فرهنگی و آموزشی این دانشگاه در سال تحصیلی آتی غیر از موارد اضطراری به صورت مجازی برگزار خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر حاج‌علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه نزدیک به 12 رویداد فرهنگی داریم، اظهار داشت: رویدادهایی از قبیل جشنواره قرآن و عترت، جشنواره کرونا و رسانه، جشنواره نشریات، جشنواره حرکت، یاوران نور (طرح جایگزین راهیان نور)، جشنواره کانون‌های هلال احمر، کارآفرینی و فعالیت‌های انسان‌دوستانه و کمک‌های مومنانه که همه آن‌ها به صورت مجازی و غیرحضوری، ثبت‌نام و اجرا خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی با هدف شناسایی استعدادهای متنوع در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و دینی اجرا می‌شوند.

,

حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه در حال برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی هستیم، گفت: تمام کلاس‌های آموزشی برای حفظ سلامتی دانشجویان و اساتید و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

,

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان اظهار داشت: در بخش آموزش، ابتدا از اساتید عضو هیات علمی این دانشگاه و در سپس از اساتید سایر دانشگاه‌ها استفاده خواهد شد.

,

حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: تمام آزمون‌های پایان نیمسال نیز به صورت الکترونیکی و مجازی خواهند بود.

,

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان هم‌اکنون 5 هزار دانشجوی فعال دارد، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه پیام نور از 5 مهرماه برای ترم‌های بالاتر و از اول آبان‌ماه نیز برای دانشجویان ورودی جدید آغاز می‌شود.

,

معاون دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به وجود 80 رشته آموزشی در این دانشگاه، گفت: علاوه بر پذیرش دانشجو ز طریق کنکور سراسری، پذیرش بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی نیز در برخی رشته‌ها وجود دارد که مهلت ثبت‌نام آن تا 7 مهرماه است.

,

وی در خصوص کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی خاطرنشان کرد: کلاس‌های عملی برای بعد از مهار بیماری کرونا موکول شده اما اگر مجبور به برگزاری آن‌ها شویم قطعاً با اتخاذ تمهیدات بسیار ویژه بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله تفکیک رشته‌ای، تعدیل تعداد دانشجویان هر کلاس برای دروس عملی، آزمایشگاه‌ها و تربیت بدنی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه