اخبار داغ

گزارش تصویری؛

آغاز برداشت لیموترش از باغ های شهرستان کهگیلویه

آغاز برداشت لیموترش از باغ های شهرستان کهگیلویه
متوسط برداشت لیمو ترش در شهرستان کهگیلویه 10 تن در هکتار است که پیش بینی می شود امسال بیش از 6 هزار تن محصول از باغ های لیمو این شهرستان برداشت شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به فصل برداشت لیمو ترش از باغ های مرکبات شهرستان اشاره کرد و گفت : بیش از 3 هزار هکتار باغ در شهرستان کهگیلویه وجود دارد که از این سطح 600 هکتار به لیمو ترش اختصاص دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
حکمت نریمانی افزود : کار برداشت این محصول از ابتدای شهریور ماه در شهرستان آغاز شده و کشاورزان در حال برداشت لیمو ترش با کیفیت از باغ های خود هستند .
,
 
,
وی گفت : متوسط برداشت لیمو ترش در شهرستان کهگیلویه 10 تن در هکتار است که پیش بینی میشود بیش از 6 هزار تن محصول از باغ های لیمو شهرستان برداشت شود .
,
 
,
نریمانی به اشتغال زایی این فصل هم اشاره کرد و گفت : در فصل برداشت لیمو ترش ، برای هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 3 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد میشود .
,
 
,
سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه ادامه داد : آب فراوان ، خاک مرغوب ، سیستم آبیاری نوین ، استفاده از تغذیه مناسب ونظارت کارشناسان حوزه جهاد کشاورزی باعث شده تا محصولی با کیفیت از باغ های شهرستان تولید شود .
,
 
,
حکمت نریمانی گفت : محصول تولیدی باغداران شهرستان به استان های همجوار فارس ، اصفهان ، خوزستان ، تهران و یزد ارسال میشود .
,
 
,
گفتنی است برداشت لیمو تا پایان شهریور ماه در شهرستان کهگیلویه ادامه دارد.
,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
, در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه