اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف درگز خبر داد؛

اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع 300 بسته لوازم التحریر در درگز

اجرای طرح مهر تحصیلی با توزیع 300 بسته لوازم التحریر در درگز
حجت الاسلام حسین آبادی گفت: بیش از 300 بسته تحصیلی شامل کوله پشتی و پک کامل لوازم التحریر، در قالب طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند درگز توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از اجرای طرح مهر تحصیلی در شهر درگز و سایر شهرستانهای استان خراسان رضوی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در توضیح این خبر گفت: هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان اوقاف و امور خیریه با استفاده از کمک خیرین و موقوفاتی که در اختیار دارد، اقدام به تهیه و توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان خانواده های بی بضاعت می کند.

,

رئیس اداره اوقاف درگز گفت: امسال هشتمین دوره از این طرح است که نزدیک به 3هزار بسته مهر تحصیلی در شهرستانهای استان توزیع شده؛ از این عدد بیش از 300 بسته به درگز اختصاص یافت.

,

حجت الاسلام حسین آبادی گفت: این بسته ها که شامل کوله پشتی و پک کامل لوازم التحریر است، مجموعا ارزشی بیش از 600 میلیون ریال دارد؛ بسته های فوق پس از شناسایی و اولویت بندی، بین خانواده های نیازمند سطح شهرستان توزیع شد.

,

وی خاطرنشان کرد: افراد خیری که تمایل دارند در این حوزه اداره اوقاف را یاری کنند می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن های اداره، شماره حساب سازمان را برای واریز کمک دریافت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه