اخبار داغ

معاون غذا و دارو علوم پزشکی لرستان:

گروه‌های پرخطر برای تزریق واکسن آنفلوآنزا در لرستان شناسایی شدند

گروه‌های پرخطر برای تزریق واکسن آنفلوآنزا در لرستان شناسایی شدند
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه گروه‌های پرخطر برای تزریق واکسن آنفلوآنزا در لرستان شناسایی شدند گفت: اولویت توزیع واکسن با داروخانه های دولتی است و در صورت امکان و فراهم بودن شرایط از طریق کلیه داروخانه ها انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرافلاک، محسن اسد بیگی در راستای نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا اظهار داشت: افراد پرخطر ازجمله بیماران خاص- قلبی و عروقی که شناسایی شده و پرونده درمانی آن ها مشخص است در اولویت دریافت واکسن آنفلوانزاهستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک،,

وی با بیان این که میزان دوز دریافتی در نحوه توزیع واکسن بین عموم مردم تأثیر دارد افزود: اواخر شهریور و از طریق سامانه ای که قرار است به زودی اعلام شود و بر اساس کد ملی افراد، واکسن مذکور توزیع می شود.

,

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به این که اولویت توزیع واکسن با داروخانه های دولتی است و در صورت امکان و فراهم بودن شرایط از طریق کلیه داروخانه ها انجام می شود عنوان کرد: انجمن داروسازان لرستان یکی از اعضای ستاد توزیع واکسن هستند؛  ما از انجمن درخواست می کنیم که در نحوه توزیع یاری گر و همکار ما باشند تا با استفاده از تمام ظرفیت ها واکسن با اولویت افراد پرخطر در بین مردم به درستی توزیع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه