اخبار داغ

مدیر بیمارستان امام علی(ع) آمل مطرح کرد؛

تبدیل وضعیت، دغدغه‌ جدی کادر درمان داوطلب

تبدیل وضعیت، دغدغه‌ جدی کادر درمان داوطلب
فرج‌الله غفاری گفت:از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم کادر درمان داوطلب را قراردادی و قراردادی ها را رسمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرج‌الله غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه در بیمارستان امام علی (ع) سال گذشته بیش از 5 هزار تولد نوزاد داشته‌ایم، گفت: این مرکز قوی‌ترین بیمارستان زنان و زایمان غرب و استان است، که با وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص ارتقای زیادی در این حوزه داشته‌ایم.

وی با بیان 196 تخت فعال در بیمارستان امام علی(ع) عنوان کرد: دو فوق تخصص نوزادان، فوق تخصص غدد اطفال، فوق تخصص قلب مشغول فعالیت هستند، حضور پزشکان فوق تخصص مسیر درمانی را عوض می کند.

مدیر بیمارستان امام علی(ع) آمل ادامه داد: متخصص جنینی شناسی، فوق تخصص عفونی، مغز و اعصاب و فوق تخصص جراحی نوزادان نداریم که باید مسئولین شهری سعی در جذب این پزشکان کنند؛ چرا که اگر در این زمینه تقویت شویم بسیاری از مشکلات شهرستان و شهرهای اطراف برطرف می شود.

وی تصریح کرد: بخاطر کارامدی پرسنل در پیک دوم بیش از 10 مادر باردار کرونایی زایمان موفق انجام دادند و یک مادر با وجود تمام تلاشمان بخاطر وزن زیاد و شرایط حاد فوت شدند.

غفاری با تاکید اینکه سربازان خط مقدم باید تجهیزات خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: تست psr 230 هزار تومان  در بیمارستان و خصوصی 500 هزار تومان است، یک داروی کرونا 2 میلیون و 700  و یک مادر باردار باید 8 الی 12 دارو مصرف کند که هزینه زیادی می خواهد، با پیگیری های زیاد رئیس بیمارستان مقداری از دانشگاه علوم پزشکی آورده شد.

مدیر بیمارستان امام علی(ع) آمل اظهار کرد: 14نیرو داوطلب شدند که از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم آنان را قراردادی کنند و قراردادی ها را رسمی کنند، زمانی که  بعنوان چالش نیرو داشتیم با یک پیامک و یا درخواست برای خدمت رسانی آمدند، در حالی که بسیاری از پزشکان و خدمات بیمارستانی در سراسر دنیا فرار کردند، آنان داوطلب رزم شدند و لباس رزم پوشیدند که تیم قوی هستند.

غفاری در پایان گفت: از 19 سالی که این بیمارستان تاسیس شده است با وجودی که از نظر جغرافیای در خارج از شهر قرار دارد و موقعیت مناسبی ندارد، بسیار ارتقا یافته، امیدوارم خیرین با وجود کرونا بیشتر به بیمارستان ها توجه کردند و به تجهیزات بیمارستان ها توجه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه