اخبار داغ

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران مطرح کرد؛

بازگشت دلار به کانال 26 هزار تومان/قیمت طلا در هفته گذشته بی‌سابقه بود

بازگشت دلار به کانال 26 هزار تومان/قیمت طلا در هفته گذشته بی‌سابقه بود
محمدرضا نصیری با بیان اینکه در حال حاضر نرخ دلار در پی سیاست‌های روز گذشته دولت در کانال 26 هزار تومان مانده است؛ گفت: اگر وعده‌ها عملی نشود و دوباره شاهد ازدحام در مقابل صرافی‌ها باشیم، آغاز روند مجدد صعودی در بازار سکه و طلا، دور از انتظار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا و ارز در استان مازندران، می‌گوید: در حال حاضر نرخ دلار در پی سیاست‌های روز گذشته دولت در کانال 26 هزار تومان مانده است.

وی افزود: همان طور که دولت اعلام کرده است نرخ 26 هزار تومان نرخ یکسان است و دیگر بازار آزاد و غیر آزاد نداریم، به شرط آنکه بنا بر آنچه وعده داده شد به هر نفر با کارت ملی، ارز سهمیه‌ای مقرر شده، تحویل داده شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: اگر وعده‌ها عملی نشود و دوباره شاهد ازدحام در مقابل صرافی‌ها باشیم، آغاز روند مجدد صعودی در بازار سکه و طلا، دور از انتظار نیست.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر و در بازار امروز، قیمت هر مثقال 5 میلیون و 135 هزار تومان است و این در حالی است که طی روزهای قبل، نرخ 5 میلیون و 280 هزار تومان را ثبت کرده بود.

وی با بیان اینکه هر گرم طلا در بازار امروز با نرخ یک میلیون و 185 هزار تومان دادوستد می‌شود؛ اعلام کرد: نرخ نیم سکه  6 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه 3 میلیون و 750 هزار تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، مطرح کرد: قیمت سکه در بازار امروز 12 میلیون و 700 هزار تومان است که حبابی 750 هزار تومانی دارد.

نصیری متذکر شد: طی هفته‌های اخیر، قیمت طلا در بازار در طول تاریخ کشور ما بی سابقه بود و در طول تاریخ تا این حد ارزش پول کشور تا این حد پایین نیامده بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه