اخبار داغ

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پرداخت بیش از ۳میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در اسلام آبادغرب

پرداخت بیش از  ۳میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در اسلام آبادغرب
محمد بیگزاده , رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب از پرداخت بیش از ۳میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی جهت اجرای ۷۷طرح به مددجویان تحت حمایت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد بیگزاده در گفتگو با اسلام آبادخبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۷۷طرح اشتغالزایی با اعتبار بیش از  ۳میلیارد و ششصد و هفتاد و پنج میلیون تومان به مددجویان  جهت اجرای طرح‌های دامداری صنفی صنعتی و خدماتی به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با نظارت کارشناسان حوزه اشتغال اجرا شده، افزود:۶۷طرح با مبلغ ۳میلیاردو ۴۵۵میلیون تومان  از محل تسهیلات بانکی و ۱۰طرح با مبلغ ۲۲۰میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان اسلام آباد غرب با قدردانی از همکاری و تعامل بانک‌های عامل شهرستان ابراز امیدواری کرد: بانک‌ها تا پایان سال جاری در پرداخت وامها به مددجویان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

 بیگزاده  با اشاره به مساعدت خیر سخاوتمند به ایتام اسلام آبادی‌ گفت: به دنبال رایزنی با یکی از خیرین  مرکز مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان به مددجویان و خانواده های ایتام این شهرستان کمک شد.

  وی افزود: این مساعدت ها با توجه به نیازمندی خانواده های ایتام و بی سرپرست به هفت خانوار تحت پوشش اهدا شد.

بیگزاده بازپرداخت اقساط وام، مساعدت جهت لوله کشی، کمک جهت آزمایش و اسکن، مساعدت جهت تعمیر کلر، خرید گوشی تلفن همراه برای سه نفر از دانش آموزان را از جمله این کمکها اعلام کرد.

وی عنوان کرد: خرید دوچرخه، خرید لباس،خرید گوشت و مواد پروتئینی، پرداخت اجاره مسکن،خرید لوازم التحریر به مناسبت بازگشایی مدارس، پرداخت کمک هزینه تحصیل از جمله موارد کمک های این خیر با کرامت به مددجویان بوده است.

 بیگزاده از اقدام خدا پسندانه این خیر محترم و تمام خیرینی که یاور و حامی ایتام هستند قدردانی کرد و گفت:  این خیر در تیرماه سال جاری  نیز مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان به ایتام اسلام‌آباد ی کمک کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه