اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر:

پروژه بزرگراه اهرم به برازجان بعد از کلنگ‌زنی در ردیف بودجه استان قرار گرفت/ متوقف‌کردن روند پروژه توسط معارضین

پروژه بزرگراه اهرم به برازجان بعد از کلنگ‌زنی در ردیف بودجه استان قرار گرفت/ متوقف‌کردن روند پروژه توسط معارضین
رستمی گفت: بودجه پیشنهادی این بزرگ‌راه حدوداً ۱۸۰ میلیارد تومان تخصیص و اعتبار طی چند مرحله اختصاص داده شد، طول مسیر این بزرگراه از اهرم تا دیلم برنامه‌ریزی شده است، برای محور اهرم به برازجان ردیف بودجه‌ای تعریف نشده بود، در حدود دو سال اخیر توانسته‌ایم تخصیص ردیف اعتباری برای این مسیر لحاظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس، با اشاره به بزرگراه اهرم به برازجان، اظهار کرد: بزرگراه اهرم به برازجان از تقاطع روستای دم‌روباه‌دان محور خورموج به اهرم آغاز می شود و به تقاطع غیر هم‌سطح محور برازجان به بوشهر متصل می شود. طول این بزرگراه ۵۳ کیلومتر است که قطعه اول آن به طول هشت و نیم کیلومتر از تقاطع غیر هم‌سطح روستای دمروبادان تا ورودی شهر اهرم است که در حال حاضر خاک‌برداری و خاک‌ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: چون شهر اهرم فعلاً نیازی به جاده کمربندی ندارد، محدوده روستای دمروبادان تا ورودی شهر اهرم تا اطلاع ثانوی متوقف است فقط در حد خاکبرداری و خاک‌ریزی کار شده است.

,

رستمی افزود: سمت غربی پروژه به طول ده و نیم کیلومتر است که غرب روستاهای اشکالی و بقیه روستاها قرار دارد. هفت و نیم کیلومتر آن روسازی و مابقی آن خاک‌ریزی انجام شده است.

,

وی تصریح کرد: واریانت آباد که از روستای اشکالی تا خروجی شهر آباد به طول ۷ کیلومتر است که حدود چهار و نیم کیلومتر آن آماده آسفالت و شش کیلومتر دیگر زیر‌سازی شده است. فعلا به این دلیل معارض ملکی این قسمت پروژه متوقف شده است که باید زمین برای ادامه فعالیت عمرانی آزاد سازی شود.

,

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر بیان کرد: قطعه بعد از شهر آباد تا روستای سمل به طول ۶ کیلومتر که حدود دو و نیم کیلومتر آن آماده جهت آسفالت و حدود ۸۰۰ متر آن که واقع در روستای سمل است، به دلیل معارض ملکی دارد متوقف شده است.

,

رستمی عنوان کرد: قطعه انتهایی پروژه از روستای سمل تا اتصال شهر برازجان به بوشهر به طول ۲۱ کیلومتر است که حدوداً دو و نیم کیلومتر آن در عملیات روسازی و چهار و نیم کیلومتر آن در حال زیرسازی است. بقیه مسیر در حال خاک‌ریزی و حدود ۱۳ کیلومتر آماده آسفالت است که اگر قیر مورد نیاز تأمین شود تا پایان سال می‌توانیم این‌قسمت را تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

,

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کل پروژه حدود ۳۷ درصد است، خاطرنشان کرد: از مردم بابت همراهی تشکر می کنیم. در این پروژه محدودیت اعتباری وجود دارد که نیاز است مردم همراهی بیشتری داشته باشند. ان‌شاءالله زمانی که محدودیت اعتباری برداشته شود مطالبات مردم را پرداخت خواهیم کرد.

,

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر اذعان کرد: بودجه پیشنهادی این بزرگ‌راه حدوداً ۱۸۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که اعتبار طی چند مرحله اختصاص داده شد. طول مسیر این بزرگراه از اهرم تا دیلم برنامه ریزی شده است، برای محور اهرم  به برازجان ردیف بودجه ای تعریف نشده بود، حدود یک یا دو سالی است که توانسته ایم تخصیص ردیف اعتباری برای این مسیر لحاظ کنیم.

,

رستمی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی بودجه پیشنهادی ۱۸۰ میلیارد تومان فقط برای محور اهرم به برازجان نیازمند است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه