اخبار داغ

فرماندار هرسین:

در هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری در هرسین اجرا خواهد شد

در هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری در هرسین اجرا خواهد شد
با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان هرسین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، امروز چهارشنبه با حضور فرماندار هرسین، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین شهرستان جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان هرسین برگزار شد.

امیر شاه آبادی در این جلسه از اجرای بیش از ۶۰ برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: شهرستان هرسین و سایر شهرستان های شرق استان کرمانشاه نقش بسزایی در جنگ تحمیلی داشتند و حال عدم برخورداری کارکنان ادارات این شهرستان ها از امتیاز مناطق جنگی باعث نگرانی آنها شده است و در صورت ادامه این روند بدنه اداری شرق استان با کمبود شدید کارشناس مواجه خواهد شد.

وی افزود: استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن تمام توان خود را در جنگ ۸ ساله و دوران دفاع مقدس برای نابودی ایران اسلامی و جلوگیری از تحکیم ولایت فقیه بکار گرفتند ولی به لطف خون شهدای عزیز هیچوقت به این مقصود شوم دست نیافتند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: اکثر جوانان و نسل جدید انقلاب در جریان مشکلات دفاع مقدس و دستاوردهای آن نیستند و باید این تفکر در بین آنها نهادینه شود که هر چه داریم به برکت خون شهداست و اینکه دفاع مقدس همچنان با اشکال دیگری ادامه دارد و خواهد داشت و ادامه دهنده این راه مقدس آنان هستند.

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: تحریم های همه جانبه و ظالمانه ، مردم را متحمل مشقات زیادی کرده است و ما مسئولین باید این مقاومت حماسی آنان را ارج نهیم.

وی افزود: رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس وحدت کلمه به معنای واقعی خود بود و این موضوع توسط امام راحل مطرح و بعنوان خط مشی در کشور نهادینه شد و نسل جدید باید به روشنی دریابند ادامه دهنده راه امام و شهداهستند.

فرماندار هرسین تصریح کرد:  هر کس در صدد تفرقه افکنی در نظام و کشور باشد قطعا در مسیر ضد انقلاب است.

شاه ابادی اظهار داشت: صرفاً شناساندن آرمان های ناب امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری به نسل های جدید کافی نیست ، این شناخت باید توام با درک ارزشها و اقتدا به ولایت مطلقه فقیه باشد.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا در بین نسل های جدید تکلیفی است که مسئولین ، مربیان و خانواده ها عهده دار آن هستند و باید خاطرات و دستاوردهای شهدا و دفاع مقدس برای این نسل ها بازآموزی شود.

فرماندار هرسین تصریح کرد: شهرستان هرسین در دوران انقلاب و بعد از آن در خط مقدم و پیشتاز خدمت به نظام بوده است ، وجود ۳۰۰ شهید شاخص گلگون کفن در این شهرستان گواه این ادعاست.

در ادامه این جلسه سرهنگ صمد محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین از هفته دفاع مقدس بعنوان فرصتی برای تحدید میثاق با آرمان های امام (ره) ، شهدا و مقام معظم رهبری یاد کرد و بیان داشت:اقتدار و عزت روز افزون ایران اسلامی مدیون خون پاک شهداست و اگر می بینیم ارتش جمهوری اسلامی در مانور اخیری که برگزار کرد موفق به ردگیری هواپیماهای بدون سرنشین و پیشرفته آمریکا می شود این یعنی اقتدار، اقتداری که نشات گرفته از خون شهداست.

وی افزود: دفاع مقدس گنجینه ای از ارزش های ناب اسلامی است و انتقال آن به نسل جدید یک وظیفه مهم برای ماست و امیدوارم در این راه شرمنده شهدا نباشیم.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین  برگزاری یادواره شهدای بسیج دانش آموزی ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا ، اجرای کلنیک سیار دامپزشکی ، تجلیل از پیشگامان حوزه سلامت ، گلباران مزار شهدا ، اجرای ویزیت رایگان در بخش مرکزی ، برگزاری نمایشگاهها و برنامه های فرهنگی و ورزشی و نواختن زنگ "ما قوی هستیم" بخشی از برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در شهرستان هرسین اجرا خواهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه