اخبار داغ

عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد:

انتقاداتی که به مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت مطرح می شود/ از خام فروشی تا عدم حمایت از تولید و سازندگان داخل

انتقاداتی که به مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت مطرح می شود/ از خام فروشی تا عدم حمایت از تولید و سازندگان داخل
هادی بیگی نژاد, عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از انتقادات وارده به مدیریت آقای زنگنه بر کرسی وزارت نفت این است که در حمایت از تولید داخل و سازندگان تولید داخل اقدام جدی انجام نگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره مدیریت وزیر نفت اظهار داشت: انتقاداتی راجع به مدیریت وزیر نفت مطرح شده است که از جمله آن می توان به بحث خام‌فروشی اشاره کرد.

وی افزود: طی هفت سال گذشته باید با تلاش و برنامه‌ریزی از خام‌فروشی جلوگیری می‌ شد اما این اتفاق رخ نداد.

بیگی نژاد گفت: همچنین به منظور  افزایش سطح علمی در حوزه نفت اقدام جدی انجام نشده است.

وی عنوان کرد: از دیگر انتقادات وارده به مدیریت آقای زنگنه این است که در حمایت از تولید داخل و سازندگان تولید داخل اقدام جدی انجام نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین برای تولید نیروهای انسانی کارآمد و توانمند و حمایت از افرادی که در حال حاضر در صنعت نفت مشغول فعالیت هستند برنامه ریزی جدی انجام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

بیگی نژاد گفت: بر همین مبنا نسبت به مدیریت آقای زنگنه دلخور هستیم که وی  برای پاسخگویی در مجلس حاضر شد و  مطالبی را عنوان کرد که نسبت به برخی موارد تا حدودی از اعتراضات قبلی کم شد، هرچند که راضی نشدیم اما برخی از توضیحات را هم اصلاً نپذیرفتیم.

,

وی عنوان کرد: نسبت به مدیریت آقای زنگنه ایراداتی وارد است و در حال حاضر نیز این ایرادات وجود دارد و مرتفع نشده است.

,

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: به همین دلیل برخی را به مجلس دعوت کردیم و از آنها قول گرفتیم که این ایرادات را برطرف کنند با این حال باید دید که در آینده چه پیش خواهد آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه