اخبار داغ

استاندار همدان:

مجوز به ساخت‌‌وساز‌هایی که به قواعد توجه ندارند، نمی دهیم

مجوز به ساخت‌‌وساز‌هایی که به قواعد توجه ندارند، نمی دهیم
سعید شاهرخی با بیان اینکه به ساخت‌‌وساز‌هایی که به اصول و قواعد توجه ندارند مجوز ارائه نخواهد شد گفت: تلاش شود محیط شهری منطبق بر استانداردهای شهرسازی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سعیدشاهرخی، استاندار همدان در هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر همدان، با بیان اینکه کمیته فنی باید با بررسی‌های کارشناسانه در ارائه مجوز‌های ساخت و ساز حساسیت لازم را لحاظ کنند گفت:  تاکید ما بر رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شاهرخی تاکید کرد: اقداماتی در جهت تسریع مراحل صدور پروانه ساخت، نظارت‌ها و سازوکار سازمان نظام مهندسی در دستور کار قرار گرفته که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه  آپارتمان‌‌سازی و برج‌سازی با همدیگر تفاوت اساسی دارند افزود: بنابراین هم مردم و هم کمیته فنی و هم سازنده‌ها به این نکته توجه ویژه داشته باشند‌.

,

استاندار همدان با تاکید بر اینکه به ساخت‌‌وساز‌هایی که به اصول و قواعد توجه ندارند مجوز ارائه نخواهد شد گفت: طراحی ساختمان‌های بلندمرتبه با جمعیت متراکم، می‌بایست رضایت تمام ساکنان و همسایگان را فراهم کند

,

وی خاطر نشان کرد: هیچ ساخت‌وسازی در استان، نباید به گونه‌ای باشد که موجبات تضییع حقوق شهروندان، همسایگان و آیندگان را فراهم کند‌‌.

,

شاهرخی تصریح کرد: با ساخت‌وسازی که آسایش و آرامش شهروندان یا ساکنان آن ساختمان را سلب کند، موافقت نخواهیم کرد گفت: اعضای کمیسیون ماده پنج در تصمیمات خود، آینده شهر و استان را نیز در نظر بگیرند.

,

به گزارش عصر همدان، چند روزی است که ساخت پروژه اسکای مال سبب سلب آسایش اهالی محل هنرستان شده است، لازم است استاندار و مسئولین شهری قبل از ارائه مجوز به این پروژه عظیم در مرکز شهر نکات مدنظر را لحاظ می کردند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه