اخبار داغ

تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز در هرسین

تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز در هرسین
با حضور امام جمعه و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین از دانش آموزان برتر استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین و علی الماسی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش از دانش آموزان برتر استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی تجلیل شد.

علی الماسی فرد در این مراسم با تأکید بر جایگاه رفیع و بی مانند قرآن کریم به عنوان کتاب راهنمای سعادت زندگی بشر اظهار داشت: انسان امروزی  به پیشرفت های قابل توجهی در عرصه های مختلف دست یافته است اما مشکلات گوناگون اخلاقی، فرهنگی و روانی که گریبان گیر بشر امروزی شده است به دلیل دوری از معنویات و کم توجهی به دین و مذهب و دوری از یاد خداست.

وی  ادامه داد: موضوعی که می تواند تسکین دهنده آلام انسان باشد، یاد و خاطر خداوند رحمان است که از طریق توجه و تدبر در آیات قرآن کریم و احادیث معصومین علهیما السلام حاصل می شود.

مدیر آموزش و پرورش  شهرستان با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت به مثابه دو بال پرواز  برای انسان هستند, خاطرنشان کرد: نظام آموزش  و پرورش کشور همانطور که از نام آن پیداست؛ دو موضوع آموزش علمی و درسی و آموزش معنوی و اخلاقی را به عنوان اهداف بزرگ خود در نظر گرفته است تا دانش آموزانی تربیت شوند که بتوانند جامعه اسلامی را به سمت آرمان های بزرگ خود سوق دهند.

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین نیز ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش بخصوص ریاست اداره، تلاش های وی  را در رشد و ارتقای همه جانبه آموزش و پرورش  شهرستان شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: رشد آموزش  و پرورش  در مسائل آموزشی تصاحب رتبه های بالا در سطح استان که اخیراً حاصل شد نشان از برنامه ریزی دقیق و تلاش گسترده مجموعه دارد. کسب رتبه های برتر استانی و کشوری دانش آموزان عزیز در رشته های قرآنی و فرهنگی نیز این موضوع را ثابت کرد که مجموعه فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آنها توانسته اند با تعاملی مطلوب به این مهم دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید توجه زیاد به دروس مدرسه باعث فراموشی توجه به قرآن شود, افزود: شکر خدا همه دانش آموزانی که در عرصه قرآنی صاحب مقام و رتبه هستند، وقتی کارنامه درسی آنها را نگاه می کنیم می بینیم که در حیطه درسی و علمی هم توانمند هستند و این موضوع باعث نشده که درس و مشق آنها ضعیف شود.

تقدیر از دانش آموزان برگزیده پایان بخش این مراسم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه