اخبار داغ

اتفاقات المپیک قبلی نباید برای تکواندو تکرار شود

عسگری: دست‌پخت خوب مادرها، وزن بچه‌ها را بالا برده!/ فعلا تمرینات پربرخورد و مبارزه نداریم

عسگری: دست‌پخت خوب مادرها، وزن بچه‌ها را بالا برده!/ فعلا تمرینات پربرخورد و مبارزه نداریم
سرمربی تیم ملی تکواندو مردان ایران گفت: اردوی تیم ملی را با چهار ورزشکار شروع کرده‌ایم و در درجه اول می‌خواهیم بچه‌ها را از نظر ذهنی و روانی به شرایط قبل از کرونا بازگردانیم.
[

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: خوشبختانه بعد از کسب مجوز برپایی مجدد اردوهای تیم ملی تکواندو کارمان را با چهار ورزشکار در خانه تکواندو آغاز کرده‌ایم. بچه‌ها از بازگشت به اردو خیلی خوشحال هستند و با انگیزه بالا تمرینات را شروع کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرمربی تیم ملی تکواندو به وضعیت تمرینی نفرات حاضر در اردو اشاره کرد و گفت: در این مدت که بچه‌ها در قرنطینه بودند دست‌پخت مادرانشان حسابی به آنها ساخته و کمی وزنشان بالا رفته است. از طرف دیگر فعلا از تمرینات پرخطر و مبارزه بین نفرات پرهیز می‌کنیم تا هم بابت حفظ پروتکل‌ها مشکلی پیش نیاید و هم اینکه با انجام تمرینات آمادگی جسمانی درنظر داریم با یک شیب ملایم بدن بچه‌ها را تقویت کنیم.

,

برنده مدال طلای بازیهای آسیایی 1994 هیروشیما در مورد حضور تکواندوی ایران در المپیک 2020 توکیو تصریح کرد: باید از اتفاقات تلخ المپیک ریو درس بگیریم. دو المپینِ ما جوان هستند و با انگیزه؛ اما نباید از طرف جامعه تکواندو و حتی جامعه رسانه‌ای زیر فشار قرار بگیرند و از همین حالا توقع مدال داشت. میدان المپیک با تمام مسابقات متفاوت است و امیدوارم این نکته مورد توجه دوستان قرار داشته باشد.

,

عسگری در پایان متذکر شد: اگر فقط تابع احساسات شویم، این فشار مضاعف کار دستمان می‌دهد. رقبای ما در این مدت تمریناتشان ادامه داشته و ما به دلیل شرایط خاصی که داشتیم تازه اولین اردو را برگزار کرده‌ایم. میرهاشم حسینی و آرمین هادی‌پور سن وسال زیادی ندارند و باید تا شروع مسابقات المپیک به شدت مراقبت شوند؛ هرچند که خودشان حرفه‌ای هستند و حتی در دوران قرنطینه تمرین و تکواندو را فراموش نکرده‌ بودند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه