اخبار داغ

نماینده بروجن:

عملیات اجرایی کنارگذر شمالی بروجن آغاز شد

عملیات اجرایی کنارگذر شمالی بروجن آغاز شد
نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی کنارگذر شمالی این شهر خبر داد و گفت: با احداث این طرح ترافیک خودروهای سنگین به خارج از شهر منتقل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جعفری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: طرح کنارگذر شمالی در ورودی شهر بروجن از سمت اصفهان قرار گرفته و به سفارش شرکت تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور توسط شرکت زرین استحکام احداث می شود.
 
وی افزود: برای اجرای این طرح به طول 9/5 کیلومتر، افزون بر 520 میلیارد ریال هزینه می شود که شامل 580 هزار مترمکعب خاکبرداری، 345 هزار مترمکعب خاکریزی، 58 هزار مترمکعب اساس و 4 هزار مترمکعب بتن‌ریزی و آسفالت است.
 
نماینده بروجن با بیان اینکه مدت اولیه پیمان 24 ماه عنوان شده، تصریح کرد: با افتتاح این طرح محورهای بروجن ـ اصفهان و بروجن ـ خوزستان از طریق تقاطع غیرهمسطح به یکدیگر متصل می شود.
 
جعفری گفت: در حال حاضر تردد روزانه در محور شریانی جنوب به فلات مرکزی کشور بیش از 35 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین بوده که با بازگشایی این کنارگذر ورود این حجم از ترافیک به معابر شهر بروجن به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند.




 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
, ,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه