اخبار داغ

رامتین خداپناهی در گفت‌وگو با دانا:

داور مسابقه «77 ساعت» شده ام؛ شبیه عصر جدید است ولی در حوزه تکنولوژی

داور مسابقه «77 ساعت» شده ام؛ شبیه عصر جدید است ولی در حوزه تکنولوژی
رامتین خداپناهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: علاوه بر بازی در سریال «گیلدخت» که حال و هوای تاریخی دارد و در زمان قاجار می گذرد، به عنوان داور در مسابقه «77 ساعت» حضور دارم؛ برنامه ای شبیه عصر جدید با این تفاوت که در این برنامه استعداد‌ها در حوزه تکنولوژی شناسایی می‌شوند.
[

رامتین خداپناهی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص فعالیت های اخیرش گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال گیلدخت هستم. کار از دی ماه 98 کلید خورده و فکر می کنم تا آخر سال نیز ادامه پیدا کند و حتی ممکن است تا سال آینده نیز به طول بیانجامد.

, رامتین خداپناهی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گیلدخت ,

وی افزود: پیشنهادهای مختلف دیگری برای بازی داشته ام اما چون درگیر این سریال هستم نتوانستم نقش دیگری را قبول کنم.

,

او درباره نقش خود در این سریال گفت: این سریال در ژانر تاریخی روایت می شود و داستان آن به گذشته برمی گردد و اتفاق هایی را در زمان قاجار روایت می کند. من هم در این سریال نقش صفی‌الدوله را بازی می‌کنم که از اعضا دربار و مشاور شازده آصف الدوله است.

, صفی‌الدوله,

وی اذعان داشت: مجید اسماعیلی کارگردانی این سریال را به عهده دارد و همچنین تهیه کنندگی این سریال به عهده محمدرضا شفیعی است. 

,

بازیگر سریال گیلدا اظهار داشت: در این ایام کرونا ما تنها 45 روز کار را تعطیل کردیم، یعنی از اول فروردین تا نیمه اردیبهشت فیلمبرداری متوقف شد و بعد از آن کار را از سر گرفتیم.

,

خداپناهی که علاوه بر «گیلدخت» داوری یک مسابقه تلویزیونی را برعهده گرفته، در این خصوص توضیح داد: در کنار «گیلدخت» داور مسابقه‌ای با عنوان «۷۷ ساعت» هستم که قرار است مهرماه از شبکه آموزش روی آنتن برود. کارگردانی این مسابقه استعداد‌یابی را سعید ابوطالب بر عهده دارد و علاوه بر من لیلا اوتادی و چند نفر دیگر داورهای این مسابقه را تشکیل می‌دهند. این برنامه شبیه «عصر جدید» است با این تفاوت که در این برنامه استعداد‌ها در حوزه تکنولوژی شناسایی می‌شوند.

, «۷۷ ساعت» ,

خداپناهی در پاسخ به این پرسش که آیا از کار کردن در زمان شیوع ویروس کرونا نمی ترسد گفت: ویروس کرونا که خودش را با ما هماهنگ نمی کند، بنابراین سعی کردیم ما خودمان را با آن هماهنگ کنیم و تلاش کردیم مانند تمام چیزهایی که پیرامون ما وجود دارند و سر سازگاری با ما ندارند با این ویروس نیز کنار بیاییم، چون ممکن است این ویروس تا سال ها با ما باشد، به همین دلیل باید با آن کنار بیاییم؛ انسان موجودی است که یاد می گیرد چگونه با شرایط ناپسند کنار بیاید. تلاش می کنیم که با آن کنار بیاییم و سعی می کنیم تمام مواردی که جزء پروتکل های بهداشتی است را رعایت می کنیم.

, خداپناهی ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه