اخبار داغ

فرماندار همدان خبر داد؛

پیشرفت ۷۷ درصدی پروژه کنار گذر غربی همدان

پیشرفت ۷۷ درصدی پروژه کنار گذر غربی همدان
حسین افشاری از روند پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذر غربی همدان بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسین افشاری فرماندار شهرستان همدان در حاشیه این بازدید گفت: از جمله مزایای احداث کنارگذر کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، کاهش طول مسیر، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی این پروژه تاکید کرد: اگر این مسیر در فاز اول تا محل برخورد به جاده بیجار زیر بار ترافیک برود تکمیل طرح نیز با تامین اعتبار مورد نیاز و همراهی مطلوب تر تسهیل خواهد شد.

,

مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان نیز در حاشیه بازدید فرماندار همدان از طرح کنار گذر غربی همدان گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول ۲۷ کیلومتر و عرض ۱۲ متر از سال ۹۵ با منابع اعتباری ملی آغاز شده و تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

,

سید محمود زمانی افزود: هم اکنون ۱۹ کیلومتر از کنارگذر آسفالت شده وعلاوه بر تقاطع های غیر همسطح مورد نیاز در مسیر کنار گذر ۸ کیلومتر نیز با عدم تامین اعتبارات مورد نیاز مشکل تملک داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه