اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در تبریز؛

همه چیز را تحریم کردند اما کشور را ساختیم/پیشگامی تبریزی‌ها در اجرای بیانیه گام دوم

همه چیز را تحریم کردند اما کشور را ساختیم/پیشگامی تبریزی‌ها در اجرای بیانیه گام دوم
سردار سلیمانی در جمع گروهان های نمونه بسیج در تبریز گفت: مردم عزیز تبریز همانند صحنه های دیگر انقلاب، در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هم پیشتاز باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در جمع گروهان های نمونه بسیج تبریز  ضمن تشکر از حضور پرشور بسیجیان تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، به تدابیر امام راحل اشاره کرده و گفت: مدتی قبل از فروپاشی مارکسیست در شوروی، امام(ره) آن را پیش بینی کرده و در نامه ای به گورباچف آن را گوشزد کرده بودند‌.با انحلال مارکسیست، دنیای استکباری غرب هم با یک چالش بزرگ مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,
 
,
وی به تاثیر منطقه ای جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرده و افزود: ایران بعنوان یک کشور مهم منطقه غرب آسیا تا قبل از پیروزی انقلاب هم پیمان کشور هایی از جمله رژیم صهیونیستی بود، اما بعد از انقلاب زیر بیرق اسلام قرار گرفت. ملت ایران هم برای به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی فداکاری های فراوان کردند. 
,
 
,
سردار سلیمانی همچنین گفت: انقلاب اسلامی دو سال قبل از آغاز جنگ تحمیلی، درگیر توطئه های گوناگونی بود ولی با حضور ملت ایران، این توطئه ها یکی پس از دیگری ناکام ماند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: تصور دشمن این بود که ملت ایران در مقابل او زانو خواهد زد و به دشمن امتیازات لازم را خواهد داد ولی اگر چنین اتفاقی می افتد، پایان کار این نظام بود.
,
 
,
وی با تاکید بر نقش راهبردی امام(ره) و رهبر انقلاب در پیروزی های ملت ایران گفت: زمان حمله رژیم صدام به کشور، حضرت امام گفتند دزدی آمده و سنگی انداخته‌ ولی ملت ایران چنان سیلی بر صدام خواهند زد که دیگر بلند نشود. فرزندان ملت ایران از هر قشر و صنفی به میدان نبرد شتافتند و در مقابل دشمن متجاوز دفاعی عاشورایی کردند که ما به آن دفاع مقدس می گوییم که در این دفاع روحانی و دانشجو و دکتر با هم فرقی نداشتند.
,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه همگی مدیون این انقلاب و بسیجیان هستیم، تصریح کرد: امنیت و ثبات فعلی کشور در دنیا بی نظیر است، ما استقلال و آزادی را از انقلاب اسلامی داریم، همه چیز را بر ما تحریم کردند ولی ما خودمان را نباختیم و کشور را ساختیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ما با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم سایر مولفه های مردم سالاری اسلامی را تکمیل کنیم همانطور که‌ تاکنون با تکیه بر این فرهنگ، مسیر خود را در آینده پیش رو ساخته ایم و‌ مستحکم و با عزت پیش می رویم.
,
 
,
وی در ادامه گفت: ملت ایران در گام دوم انقلاب هم مثل گذشته، باید صحنه پر شوری را رقم بزند و در سایه مدیریت الهی ولایت فقیه، چالش های بزرگ‌ را تبدیل به فرصت های سازنده کند.
,
 
,
سردار سلیمانی همچنین بیان کرد: ما کشوری هستیم که از همین‌ تهدیدات قدرت یافته و قوی شده ایم و قدرت بلامنازع ایران هم حامی کشور های اسلامی از جمله فلسطین و لبنان و... بوده است.
,
 
,
وی ادامه داد: ان شاءالله از این پس با بسیج مردمی تلاش خواهیم‌ کرد که بیانیه گام دوم در همه جنبه ها محقق شود و با همکاری بسیج با سایر قوا نیز مشکلات پیش روی این مردم عزیز را هم از سر راه خواهیم برداشت. بسیج، فرزند ایران است و در خدمت ملت بزرگ ایران خواهد بود و تا آخرین نفس فداکاری خواهد کرد.
,
 
,
سردار سلیمانی با اشاره به اهمیت بیانیه گرام دوم انقلاب، گفت: همانطور که حضرت آقا بارها فرموده اند مردم عزیز تبریز در دوران انقلاب و در برپایی این نهضت پیشتاز بودند، باید در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هم همین‌ مسیر را ادامه دهند.
,
 
,
وی در پایان سخنانش اظهار داشت: از شما بسیجیان می خواهم با تکیه بر مجامع عالی بسیج، کارگروه های تخصصی و همچنین کمک مردم و با تکیه بر روحیه جهادی و عدم ترس از دشمن و امید به آینده، در راستای تحقق بیانیه رهبر انقلاب تلاش کنید که در سال ۱۴۰۰ ان شاءالله همه این آرمان ها را محقق یافته ببینیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه