اخبار داغ

در راستای دستور ریاست قوه قضائیه صورت گرفت:

مشکلات مردم روستای شیخ شبان مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات مردم روستای شیخ شبان مورد بررسی قرار گرفت
به منظور بررسی و رفع مشکلات اهالی روستای شیخ شبان جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با حضور مقامات قضایی، استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی و نمایندگان اهالی محترم روستای شیخ شبان روز سه شنبه 25 شهریور ماه در محل اداره کل دادگستری استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری به اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص روستای شیخ شبان اظهار کرد: حل مشکلات روستای شیخ شبان جز با تعامل و همفکری میان مسئولان و متولیان امر امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به اختلافات میان مردم روستا با اداره منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت آب منطقه ای استان لازم است کارگروهی تخصصی با حضور نمایندگان مردم و مدیران و کارشناسان این دستگاهها تشکیل تا در جلساتی جداگانه ضمن بررسی پیشنهادات مردمی، راهکارهای برون رفت و حل مشکلات مربوطه را تعیین نماید.

 بهرامی گفت: راهکارهای ارائه شده از سوی این کارگروه پس از جمع بندی و تصویب در شورای حفظ حقوق بیت المال استان به محضر ریاست محترم قوه قضائیه تقدیم می گردد.

رئیس کل دادگستری استان ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله با تلاش و پیگیری مسئولان و همکاری مردم شهید پرور روستای شیخ شبان مشکلات این روستا ظرف مهلت تعیین شده از سوی حضرت آیت الله رئیسی برطرف شود.

دراین جلسه اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تأکید بر این اینکه در انجام فعالیتها و پیشبرد امور باید رضایتمندی مردم در اولویت باشد گفت: یکی از مهمترین وظایف شورای حفظ حقوق بیت المال، حفظ بیت المال و حفظ حقوق عامه است و در این راستا باید افراد مسئول تمام توان خود را برای صیانت از حقوق مردم به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم روستای شیخ شبان نیز باید در این جلسات میزان اختیارات مدیر هر دستگاه تعیین گردد تا اگر دستگاهی در انجام وظایف خود کوتاهی کرد مدیر آن دستگاه پاسخگو باشد.

عباسی افزود: همچنین باید مشخص گردد که آیا وظایف محوله در اختیارات مدیر دستگاه اجرایی استان قرار دارد و یا اینکه باید از مقامات مافوق در وزارتخانه مورد پیگیری قرار بگیرد؛ چرا که برخی از مسائل این روستا  و یا سایر مسائل، نیاز به مصوبه شورای عالی آب و یا جلسه ملی حفاظت از محیط ‌زیست دارد.

 استاندار چهارمحال وبختیاری تأکید کرد: مصوبات جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در خصوص روستای شیخ‌ شبان توسط نماینده این روستا به اطلاع مردم رسانده می شود تا مردم در روند امور قرار گیرند.

وی اضافه کرد: همچنین این مصوبات به صورت جمع‌بندی برای رئیس قوه قضائیه ارسال می شود و یک نماینده از استانداری نیز موضوعات مرتبط با این جلسه را به همراه نماینده دادگستری و مدیران دستگاه های اجرایی پیگیری می شود .

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   جهانبین نیوز , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه