اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است
حجت الاسلام فاطمی نسب, امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید به مردم شایسته ترین خدمات را ارائه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز, حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در دیدار با اهالی روستای خلیفه حسن بخش مرکزی این شهرستان ضمن تاکید بر پیگیری و حل مشکلات رفاهی حاکم بر روستا تصریح کرد : مردم غیور این منطقه مرزی در زمان جنگ تحمیلی با رشادت های خود از خاک و میهن دفاع کردند و پس از آن نیز مرزدار این خطه و دیار هستند و لایق بهترین خدمات هستند.

وی گفت: بیکاری و اشتغال جوانان، مشکل آب شرب روستایی، نوسانات برق مشترکین روستائی، مشکل عدم گازرسانی به روستاها و کمبود کپسولهای گاز مایع، مشکلات بازپرداخت تسهیلات بانکی زلزله زدگان و تهدید و فشار بانکها به مردم از جمله مشکلاتی است که دراین بازدید مورد بررسی قرارگرفته و برای رفع این نیازمندیها تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکس در مسئولیتی که قرار دارند باید قدر این فرصت بدست آمده را با ارایه خدمت شایسته به مردم که ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند، بدانند.

در ادامه ماموستا هیوا پالانی امام جمعه روستای الیاس خلیفه حسن از امام جمعه سرپل ذهاب بابت کمک های مومنانه به مردم روستا و تلاش برای رفع مشکلات روستا وهمچنین جانشین سپاه سرپل ذهاب و مسئول فرهنگی بنیاد علوی تقدیر و تشکر کرد.

ماموستا پالانی گفت: امروز وحدت اساس همه کارهاست و ما باید بتوانیم با تلاش کردن برای رفع مشکلات مردم دل مردم را به دست بیاوریم.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه قرار دارد که دارای ۹۰هزار نفرجمعیت است که ۲۴۶ روستا در دو بخش دارد و دارای ۴۸ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه