اخبار داغ

شهردار زنجان:

تکمیل به موقع پروژه پادگان زنجان منوط به همکاری ارتش است

تکمیل به موقع پروژه پادگان زنجان منوط به همکاری ارتش است
یگانه شهردار زنجان در مورد روند اجرای پروژه پادگان زنجان گفت: این پروژه در صورت همکاری ارتش و تعطیل نشدن عملیات اجرا، در مدت هشت ماه تکمیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عملیات اجرای طرح خیابان پادگان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و امیدواریم بقیه مسائل آن نیزبرطرف شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه امیدواریم که عملیات اجرایی پروژه قطع نشود و به همین روال ادامه داشته باشد تصریح کرد: در تلاش هستیم تا قبل از آغاز فصل سرما بتوانیم اقدامات خوبی در اجرای این پروژه انجام دهیم.

,

شهردار زنجان با تاکید براینکه عملیات اجرایی این پروژه زمانبر است، افزود: حداقل هفت ماه زمان نیاز است تا سردر این طرح تکمیل شود.

,

وی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر زیربنا 4.5 کیلومتر نیز دیوار پیش ساخته  پیش بینی شده است، عنوان کرد: در این پروژه برای پادگان زیر گذر کار خواهد شد.

,

یگانه خاطر نشان کرد: این پروژه زمانبر است و زمان تکمیل این پروژه منوط به همکاری پادگان است.

,

وی خاطرنشان کرد: محدوده در دست شهرداری نیست و هر روز برای آغاز پروژه باید از ارتش اجازه گرفت.

,

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: اگر روند اجرای پروژه حتی به همین صورت ادامه داشته و پادگان در اجرای آن همکاری لازم را داشته باشد در مدت هفت تا هشت ماه عملیات اجرای آن به پایان می‌رسد اما اگر روند اجرای پروژه یک روز در میان باشد قطعا زمان اجرای پروژه طولانی‌تر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه