اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

افزایش قیمت‌ کالاها در بازار جلو‌تر از دلار است/ برخی فروشندگان بی‌انصافی می‌کنند

افزایش قیمت‌ کالاها در بازار جلو‌تر از دلار است/ برخی فروشندگان بی‌انصافی می‌کنند
رئیس اتاق اصناف استان زنجان در مورد افزایش قیمت برخی از کالاها از جمله لوازم خانگی در بازار گفت: صعود قیمت‌ها کالاها در بازار جلو‌تر از دلار بوده و در این راستا فروشندگان در حق مردم بی‌انصافی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به موضوع افزایش قیمت لوازم خانگی در زنجان اشاره و اظهار کرد: متاسفانه قیمت‌ها در جامعه ما جلوتر از دلار افزایش می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها بی‌انصافی می‌کنند، قیمت کالاهایی را که در انبارها و مغازه ها دارند تا شنیدن افزایش دلار قیمت Hن را بالا میبرند که این موضوع نوعی بی‌نصافی در حق مردم است.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه مواد اولیه برخی از کالاها وارداتی است و با افزایش قیمت دلار قیمت آن نیز در بازار افزایش می‌یابد ابراز کرد: همه کالاهای تولیدی داخلی نیست و موضوعی که اینجا مطرح بوده این است که افزایش قیمت دلار اصولا باید دو ماه بعد بر بازار تاثیر بگذارد اما در واقع اینطور نیست.

,

وی با تاکید براینکه برخی‌ از این وضعیت پیش آمده سوء استفاده می‌کنند و قیمت‌ها را بلافاصله با شنیدن قیمت دلار افزایش می‌دهند که این موضوع یک بی‌انصافی در حقوق مصرف کنندگان است خاطرنشان کرد: متاسفانه افزایش قیمت دلار هزینه‌های تولید بسیاری از کالاها را افزایش داده است.

,

موسوی در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ در زنجان نیز ابراز کرد: افزایش قیمت تخم مرغ نیز ناشی از افزایش قیمت نهاده‌ها اتفاق افتاده است.

,

وی با بیان اینکه قیمت تخم مرغ در زنجان بالاتر از نرخ مصوب است افزود: تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت‌ها، مشکلات نبود نهاده‌های دامی و افزایش قیمت‌های آن را مطرح می‌کنند.

,

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به صورت مرتب از سطح بازار انجام می‌شود افزود: نکته‌ای که در حال حاضر باید به آن توجه داشته باشیم این است که گرانفروشی کمتر اتفاق می‌افتد اما گرانی در بازا وجود دارد و قیمت برخی از کالاهای به شدت افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه