اخبار داغ

مسئولین توجه کنند؛

ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند و لزوم افزایش نظارت‌ها

ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند و لزوم افزایش نظارت‌ها
شهروندان نهاوندی بر رعایت دستورات بهداشتی توسط تاکسی‌های سطح شهر نهاوند تأکیددارند و مسئولان نیز باید نظارت‌ها را در راستای اجرای بهتر پروتکل‌ها بیشتر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ چند روزی است که کرونا مجدداً در نهاوند اوج گرفته است و هرروز آمار بستری و ابتلا در این شهرستان بیشتر می‌شود و حمل‌ونقل شهری نیز به دغدغه این روزهای شهروندان تبدیل‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ضدعفونی تاکسی‌های سطح شهر نهاوند توسط شهرداری انجام شد ولی مردم بر نظارت‌ها بر این صنف و رفع دغدغه‌های خود تأکیددارند.

,

توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری نهاوند برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکسی‌های سطح شهر نهاوند ضدعفونی شدند هرچند این کار اقدام مناسبی بود ولی باید تداوم داشته باشد و نظارت‌ها بیشتر شود.

,

, ,

با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در نهاوند تاکسی‌ها به‌عنوان یکی از مکان‌هایی که احتمال ابتلا در آن‌ها بالا بوده نیازمند نظارت بیشتر متولیان امر است.

,

شهروندان نیز بارها از عدم رعایت دستورات بهداشتی در تاکسی‌ها گلایه کردند که باید مشکلات این صنف با نظارت بیشتر سازمان تاکسیرانی رفع شود و موجبات آرامش مردم فراهم شود.

,

در جلسه اخیر ستاد کرونا شهرستان نیز فرماندار نهاوند از عملکرد تاکسیرانی و رعایت نکردن دستورات بهداشتی گلایه کرده بود.

,

, ,

شهرستان نهاوند تا امروز 413 بیمار کرونایی داشته است و با صعودی شدن میزان ابتلا این شهرستان در وضعیت نارنجی قرارگرفته است.

,

شهروندان و رانندگان حمل‌ونقل عمومی باید به این نکته توجه کنند که تا امروز برای کرونا واکسنی تولید نشده است و تنها راه جلوگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک، شست و شوی مدام دست‌ها، رعایت فاصله‌گذاری و دستورات بهداشتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه