اخبار داغ

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان:

برنامه ای برای تعطیلی مدارس نداریم/ گزارشی از ابتلای دانش آموزان به کرونا خارج از میزان عادی ارائه نشده است

برنامه ای برای تعطیلی مدارس نداریم/ گزارشی از ابتلای دانش آموزان به کرونا خارج از میزان عادی ارائه نشده است
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان گفت: با توجه به تفاوت میزان آمار حضوری بودن دانش آموزان در مدارس نسسبت به آموزش مجازی، ترجیح اداره کل آموزش و پرورش، ستاد مدیریت کرونا و بسیاری از دانش آموزان، اولیا و معلمان ادامه روند آموزش به صورت حضوری است و برنامه ای برای تعطیلی مدارس نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در رابطه با آخرین وضعیت مدارس اصفهان در مقابله با کرونا، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته ستاد استانی مدیریت  مقابله با کرونا؛ گزارشی از ابتلای دانش آموزان به کرونا خارج از میزان عادی عمومی توسط اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی ارائه نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان تصریح کرد: تمامی مدارس سطح استان با ظرفیت 50 درصد درحال فعالیت هستند و اداره کل آموزش و پرورش در صدد است این مقدار را به کم تر نیز کاهش دهد.

,

وی افزود: با تصمیمات ستاد کرونای استان با اعمال دستورالعمل های بهداشتی و انتخابی کردن حضور در مدارس، مسئله بیماری کرونا در مدارس حل شده است.

,

غلامی عنوان کرد: با توجه به تفاوت میزان آمار حضوری بودن دانش آموزان در مدارس نسسبت به آموزش مجازی، ترجیح اداره کل آموزش و پرورش، ستاد مدیریت کرونا و بسیاری از دانش آموزان، اولیا و معلمان ادامه روند آموزش به صورت حضوری است و برنامه ای برای تعطیلی مدارس نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه