اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تولید موشن گرافیک نقش اردبیل در دفاع مقدس/ کاروان سلامت در 40 نقطه استان خدمات رایگان می هد

تولید موشن گرافیک نقش اردبیل در دفاع مقدس/ کاروان سلامت در 40 نقطه استان خدمات رایگان می هد
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از تولید موشن گرافیک نقش اردبیل در دفاع مقدس خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ شکور عبدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در چهل سالگی دفاع مقدس با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های فرهنگی جمعی را به حداقل رسانده ایم و نهضت روشنگری و تولید محتوا در فضای مجازی خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: موشن گرافیک نقش اردبیل در دفاع مقدس با پرداخت به جزئیات حضور رزمندگان و پشتیبانی از جهبه با جمع آوری مستندات تولید می شود.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کتاب هفت خان سلیمان به قلم شاعر نامی وفا منافی که به خصوصیات اخلاقی سردار شهید سپهبد سلیمانی می پردازد در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود.

,

وی با اشاره به تجلیل از رزمندگان در طول هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: بیش 50 برنامه تلویزیونی و رادیویی با حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده شهدا توسط صدا و سیما اردبیل به روی آنتن خواهد رفت.

,

سرهنگ عبدی ابراز داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و شیوع ویروس کرونا که اقتصاد خانواده ها را تحت تاثیر قرار داده است اقلام تحصیلی به تعداد 3 هزار بسته در طول هفته دفاع مقدس در بین اقشار آسیب پذیر جامعه توزیع خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: کلنگ زنی 32 پروژه کوچک و زود بازده تا پایان هفته دفاع مقدس انجام خواهد داشت و در 40 نقطه استان کاروان سلامت به انجام خدمات درمانی رایگان خواهند پرداخت.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، گفت: با هماهنگی سایر ارگان ها 1470 فقره پنل خورشیدی در فضای در ابعاد 50 متر و با اعتبار 51  میلیون تومان اجرا می شود ؛ با توجه به اینکه خرید برق در این طرح 20 سال تضمین شده است  پیش بینی می شود ماهانه یک میلیون تومان در آمد زایی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه