اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی کرج مطرح کرد؛

آزادسازی ۵۰۰ هکتار زمین و باغ از چنگال سودجویان در کرج

آزادسازی ۵۰۰ هکتار زمین و باغ از چنگال سودجویان در کرج
اسماعیل صارمی گفت: اداره امور اراضی جهاد کشاورزی کرج ۵۰۰ هکتار از اراضی و باغات را از چنگال سودجویان آزاد سازی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر جهاد کشاورزی کرج امروز چهارشنبه به تخریب ۵۲۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز با مساحت بیش از ۱۱۰ هزار متر مربع در سال 99، اشاره کرد و در جمع خبرنگاران گفت: اداره امور اراضی جهاد کشاورزی کرج ۵۰۰ هکتار از اراضی و باغات را  از چنگال سودجویان آزاد سازی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اسماعیل صارمی با اشاره به اینکه با دیوارکشی و ویلاسازی برای کسب درآمد مماشات نداریم، افزود: مردم می توانند از طریق سامانه 131، جهاد کشاورزی را در راستای حفظ و حراست از باغات و اراضی کرج همراهی کنند، اخیرا 152 تغییر کاربری غیر مجاز در ماهدشت کرج تخریب و 35 هکتار از اراضی این منطقه آزاد شد.
,
 
,
وی اظهار داشت: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوزهای قانونی ممنوع بوده و مطابق قانون با افراد خاطی به شدت  برخورد خواهد شد و برخورد عوامل دادستانی و انتظامی موجب می شود تا مردم در دام سودجویان گرفتار نشوند.
,
 
,
مدیر جهاد کشاورزی کرج در خاتمه تصریح کرد: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی  مهمترین گام در راستای تولید غذا و عدم وابستگی به واردات است و این اراضی را به چرخه تولید بازمی گرداند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه