اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

بسیج طلاب از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی است

بسیج طلاب از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی است
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیج طلاب یکی از سرمایه های ارزشمند در نظام اسلامی است، گفت: متاسفانه کمتر به نقش جامعه تلاشگر بسیج طلاب پرداخته شده است و در بسیاری از مقاطع گمنام نقش آفرینی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در نشست تخصصی بسیجیان طلاب و مدیران حوزه علمیه با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: جامعه طلاب و روحانیون در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه نقش موثری در کارهای تبلیغی و امورات رزمی و دفاعی انجام دادند در تقویت روحیه معنوی رزمندگان نیز بسیار خوش درخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: خوشبختانه نقش طلاب و روحانیون در طول چهل سال انقلاب اسلامی با مجاهدت هایی که انجام شده بسیار چشمگیر است و امروز جامعه روحانیت در بین ملت ایران کاملا سرافراز است و ملت به وجود چنین افرادی افتخار می کنند.
,
 
,
کریمی اظهار کرد: در طول مقاطع مختلفی که انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده روحانیون و بسیج طلاب همواره مجاهدانه در میدان حاضر شدند و نسل جدید در طی یک دهه گذشته این نقش اثر گذار را به وضوح در حوادثی همچون سیل ، زلزله و بیماری کرونا مشاهده کرده است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است،گفت: ما امروز در چهل سالگی دفاع مقدس باید در بیان و عملکردمان باید دقت داشته باشیم نقش آحاد ملت را بیان کنیم و صرفا دفاع مقدس را محدود به جمعیتی خاص نکنیم.
,
 
,
کریمی با اشاره به نسخه کارآمد دفاع مقدس در برابر مشکلات امروز بیان کرد: امروز اگر می خواهیم مردم در شرایط جامعه اثرگذار باشند باید الگوی دفاع مقدس را معرفی کنیم چراکه دفاع مقدس با مشارکت و حضور مردم به موفقیت های بزرگ دست پیدا کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیازمند این هستیم نقش همه افراد جامعه را تبیین کنیم،گفت: روحانیون و طلاب بسیجی با توجه به ظرفیت های خوبی که دارند می توانند این مسئله را بازگو کنند.
,
 
,
کریمی ادامه داد: طلاب و روحانیون در دفاع مقدس نقش بسیار موثری در ایجاد وحدت ، اتحاد و هم افزایی میان ملت ایفا کردند و امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید بار دیگر این نقش مهم احیاء شود.
,
 
,
وی وحدت و هم بستگی اقشار مختلف مردم و مسئولین را یکی از دلایل مهم پیروزی های دفاع مقدس خواند و گفت: و امروز روحانیون و طلاب بسیجی باید در تحقق این رسالت مهم نقش آفرینی کنند.
,
 
,
کریمی با تاکید بر اینکه بسیج طلاب یکی از سرمایه های ارزشمند در نظام اسلامی است، گفت:  متاسفانه کمتر به نقش جامعه تلاشگر بسیج طلاب پرداخته شده است و در بسیاری از مقاطع گمنام نقش آفرینی کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز بسیجیان طلاب باید پیوند میان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با جوانان را مستحکم تر کنند، گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تحقق این امر مهم است.
,
 
,
کریمی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه هفته دفاع بیان کرد: یکی از برنامه های مهم در هفته دفاع مقدس راه اندازی نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت است که دستاوردهای اقشار مختلف جامعه به نمایش گذاشته می شود.
,
 
,
وی افزود: خوشبختانه با اعلام آمادگی بسیار خوبی که از جامعه روحانیت و طلاب بسیجی داشتیم غرفه های ویژه نقش روحانیت در دفاع مقدس تهیه شده که دستاوردهای خود را ارائه می کنند.
,
 
,
کریمی ادامه داد: در غرفه ویژه روحانیت و بسیج طلاب علاوه بر اینکه دستاوردهای بسیار قابل توجه این جامعه به نمایش گذاشته می شود طلاب جوان دستاوردها را برای مخاطبین روایت گری و تبیین می کنند.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت های موجود کرونایی کلیه ساعات حضور نمایشگاه علاوه بر اینکه ضبط می شود و در اختیار شبکه های تلویزیونی و مجازی قرار می گیرد مستندهای نیز به شکل تخصصی تهیه می شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه