اخبار داغ

تحلیل گر مسائل سیاسی غرب آسیا مطرح کرد:

تلاش غرب برای سیاسی جلوه دادن قصاص نوید افکاری/ لزوم محاکمه سلبریتی های بی سواد به جرم تشویش اذهان عمومی

تلاش غرب برای سیاسی جلوه دادن قصاص نوید افکاری/ لزوم محاکمه سلبریتی های بی سواد به جرم تشویش اذهان عمومی
امیری، تئورسین و تحلیل گر مسائل سیاسی غرب آسیا با انتقاد از اظهار نظرهای بی جا و بی مورد سلبریتی های بی سواد در فضای مجازی گفت: دشمنان تلاش می کنند به قصاص نوید افکاری با واژه هایی همچون اعدام، رنگ و بوی جرم سیاسی دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفت و گو با خبرافلاک با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار داشت: دشمنان ملت ایران در صدد هستند تا با بهانه های مختلف و عناوینی همچون تروریسم، حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر ، جمهوری اسلامی ایران را در دنیا متهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی افزود: پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا اذعان داشت ، در دوره ریاستش در سازمان سیا برای اقناع و مجاب کردن افکار عمومی به هر دروغی متوسل می شدند.

,

کارشناس و تحلیل گر سیاسی با اشاره به جریان قصاص نوید افکاری عنوان کرد: بر اساس قوانین جمهوری اسلامی اگر فردی در هر عنوان ، سمت ، پست و منصب مرتکب جرمی همچون قتل شود باید محاکمه ، مجازات و به کیفر اعمالش برسد؛ بنابراین این قصاص در مورد شخص نوید افکاری هم صدق می کند چراکه او یک انسان بی گناه را کشته است؛اگرچه دشمنان تلاش می کنند به قصاص نوید افکاری با واژه هایی همچون اعدام ،رنگ و بوی جرم سیاسی بدهند.

,

وی خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف و مسئولین زندان مرکزی شیراز برای جلب رضایت خانواده مقتول وساطت کردند اما فرزند ،همسر و پدر و مادر مرحوم ترکمان قبول نکردند و خواستار قصاص شدند.

,

امیری با انتقاد شدید از اظهار نظرهای بی جا و بی مورد سلبریتی های بی سواد در فضای مجازی تصریح کرد: بنا نیست هر بازیگر ،ورزشکار و … از باب عناد و دشمنی و ضربه زدن به کشور در هر مسئله ای که هیچ تخصص و سوادی ندارند ورود کنند؛ لذا قوه قضاییه بایستی مقابله با این افراد را به جرم تشویش اذهان عمومی در دستور کار خود قرار دهد.

,

وی بیان کرد: متأسفیم برای افرادی همچون وزاری خارجه ،رئیس جمهور و نامزد حزب دموکرات آمریکا که بدون داشتن درک درستی از وضعیت ، در محکومیت قصاص نوید افکاری پیام ها مخابره می کنند، این افراد یا از روابط بین الملل اطلاعاتی نداشته و یا از جانب قلم به دست ها و نفوذی ها داخلی که توییت می زنند اطلاعات غلط دریافت می کنند.

,

کارشناس و تحلیل گر سیاسی تأکید کرد: آیا مرحوم ترکمان ،مادر، همسر ، پدر و فرزندانش بشر نبودند؟ برخی در مقام دفاع از نوید افکاری به عنوان ورزشکار خواستار عدم اجرای حکم شدند، در سرزمین ما ورزش بدون اخلاق جایگاهی ندارد چراکه الگوی ورزشکاران ما حضرت علی علیه السلام است و ورزشکاران ایرانی باید متخلق به جوانمردی و اخلاق اسلامی باشد.

,

وی با انتقاد از شهادت کذب وکیل مدافع نوید افکاری گفت: غرب به دنبال اهرم فشار بر ایران و معرفی کردن جمهوری اسلامی به عنوان ناقض حقوق بشر است؛ تا اگر زمانی در قضیه برجام و هسته ای نتوانستند محکومیتی اجرا کنند تحت عنوان حقوق بشر، ایران را به سازمان ملل و شوای امنیت ارجاع دهند . یکی از راه هایی که می شود تحت بند ماده هفت منشور سازمان ملل عمل کرد ناقضین حقوق بشر است.

,

امیری گفت: منافقین و دشمنان با خرید ربات و ایجاد اکانت های فیک و از طریق رسانه ها و ترند کردن هشتگ ها به مبارزه با ملت آمده اند و ضرورت دارد بر اساس آیه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ در برابر آن ها ایستاد و ضعف نشان ندهیم.چراکه هر گونه ضعف ایجاد کننده نوید افکاری های بعدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه