اخبار داغ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دستگاه های اجرایی خودرو و املاک مازادشان را در لیست فروش قرار دهند

دستگاه های اجرایی خودرو و املاک مازادشان را در لیست فروش قرار دهند
حسین کلانتری با اشاره به اینکه از ضروریات است که خودروها واملاکی که استفاده ای نمی شود در لیست فروش اموال مازاد قرار گیرد گفت دستگاه های اجرایی در این رابطه تعلل نکنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  حسین کلانتری در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نتیجه کار مطالعاتی باید متناسب با وضعیت منابع برای بخش های مختلف و راندمان آنها بوده و  کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


وی ابراز داشت: در حوزه های زیر ساخت و توسعه الکترونیک و پژوهشی کار انجام می شود و بعد از عملیاتی شدن ارتقای سطح عملیات کمی و کیفی و افزایش راندمان مورد توجه قرار می گیرد.

,
,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه  منابع به سختی در دسترس قرار می گیرد باید دستگاه ها تمام تلاش خود را برای افزایش راندمان ها به کار گیرند افزود:با توجه به محدودیت ها و منابع این سند می تواند در توسعه روستاها کارگاشا باشد و باید محور دستگاه های اجرایی و شهرستانی باشد.

,

وی در خصوص کارگروه توسعه سند روستایی و شهری و محیط زیست گفت: یک‌نسخه آن در اختیار دستگاه ها قرار دارد که   پیشنهادات لازم  را صادر و اصلاح کنند.

,

کلانتری در خصوص وضعیت اسناد خزانه و مولد سازی اذعان داشت: اسناد خزانه در سال ۹۷، ۲۵۰ میلیارد داشتیم و تا پایان تیر ۳۰ درصد آن جذب شده بود و مابقی با سختی جذب شد در سال جاری افزایش چشمگیری صورت گرفت و ۲ در باقی مانده در خصوص  دانشگاه با توجه به هیئت امنایی  بوده، هرز نخواهد رفت که صمیمانه از دستگاه های اجرایی خصوصا آب منطقه ای که با سختی کار را انجام دادند تشکر می کنم و یکی از استان ها پیشرو در جذب اسناد خزانه هستیم.

,

وی در خصوص مولد سازی افزود: آقای  نیک اقبال شما به عنوان مدیر راه و شهرسازی و  مدیر دولت هستید باید تلاش کنید قانون اجرا شود و دولت مکلف کرده که متناسب با شرایط منابع و بودجه و تصویب شورای نگهبان، مولد سازی  پیگیری شود.

,

کلانتری گفت: از ضروریات است که خودروها واملاکی که استفاده ای نمی شود در لیست فروش اموال مازاد قرار گیرد و دستگاهی که سریع تر عمل می کنند موفق تر خواهند بود.

,

کلانتری در  فعالیت های سال گذشته سبب موفقیت و  افزایش ۳۰۰ درصدی تهاتر و بازگشایی گره گشایی پیمانکار شدیم  و عملکرد سال جاری سبب موفقیت برای سال آینده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه